Terug naar overzicht
je kan beter naar een ballon winkel gaan . de kwaliteit is beter . en de prijs lager . heb vorig jaar een fles voor 100 ballonnen gehaald had uiteindelijk nog maar dan een halve over en heb dan ook de helft van mijn geld terug gekregen . de dag erop bij de opkuis hingen de ballonnen nog tegen de plafond . hebben ze moeten doorprikken om naar beneden te halen :)
Ik heb nog nooit van zo'n kit gehoord maar heb wel al eerder ballonnen opgeblazen met helium. Ik denk dat ze wel iets langer houden dan 6u maar een dag vooraf zou ik ze toch niet opblazen. Misschien wat mensen van de suite inschakelen om nog wat ballonnen te vullen de dag zelf?
@ Ruben, ik kan je mss wel aan een feestarchitect helpen die ook helium verkoopt en zo.Ik heb je een prive berichtje gestuurd.Succes ermee... X
Heb ook een kit van de ava! Reeds getest en zou ook niet aanraden om ze de dag voordien op te blazen. Wi gaan het laten doen door iemand, 1uur voor we ze nodig hebben! Ze spreken vrijdag ook van schitterend weer en met de zon op die ballonnen... Ben benieuwd!
@ Krista - kan je mij ook even de gegevens van de Feestarchitect doormailen aub? Ik ben ook nog op zoek naar heliumkatrijndox@hotmail.comDankjewel! En veel succes nog met de laatste voorbereidingen! Spannend :-)
@ Katrijn, ik heb je een priveberichtje in je mailbox gedaan ;-).Succes ermee... Groetjes
Zou je mij de gegevens van de feestarchitect ook kunnen doorsturen?Heel hard bedankt,julieke_callens@hotmail.com
Hoi Julie,www.feestarchitect.be Ik heb het hier maar ineens gepost, mochten er nog bruidjes zijn die geinteresseerd zijn..Groetjes
Ruben, hoeveel heb je voor je kit betaald en hoeveel balonnen kan je ermee vullen?
Was 57 euro, hangt af van de grootte vd ballon.