Nu Online
Momenteel zijn er 531 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

iets vergeten?

1-8-2013 10:26:12
Ik weet niet of dit gevoel bij andere bruidjes ook speelt maar ik heb constant het gevoel dat ik iets ongelofelijk belangrijk over het hoofd aan het zien ben! Ik word er gek van! Nog meer als 2 mnd voor de trouw en ik heb nu al nachtmerries van dat er dingen niet in orde zijn op de dag zelf... kan iemand mij geruststellen en mijn lijstje nakijken op die dingen die ik vergeten ben? :s

- Trouwkleed

-
Accessoires

-
Make-up

-
Kapper

-
Lingerie

-
Schoenen bruid

-
Bruidsmeisjeskleedjes

-
Bloemenmeisjekleedje

-
Ringendragenkostuum

-
Mannelijke suitegasten

-
Bruidegom kostuum

-
Bruidegom schoenen

-
Receptie (drank+hapjes)

-
Avondfeest (eten+dranken)

-
Dessertbuffet

-
Bruidstaart

-
Caketopper

-
Drukwerk avondfeest (menukaarten – tafelnamen –
naamkaartjes)

-
Bruidsboeket

-
Inkleding kerk (tule + bloemen)

-
Inkleding receptie (partytafels + bloemstukken)

-
Inkleding feestzaal (bloemen + tafellinnen + accessoires)

-
Fotograaf

-
Uitnodigingen drukwerk (trouwbrief + uitnodiging
receptie/avondfeest/dessertbuffet)

-
Pastoor

-
Ceremoniemeester

-
Dj

-
Muziek- en lichtinstallatie

-
Feestartikelen (confettiballonnen, rijs,
ballonnen, wegwerpcamera’s, strooimandje, ringenkussen,…)

-
Live muziek Kerk

-
Suitereceptie voor Kerkdienst (verrassingsbrood –
champagne)

-
Trouwringen

-
Huwelijksreis

-
Babysit bloemenmeisje/ringendrager

-
Bedankjes (getuigen – bruidsmeisjes – ouders –
gasten)

Elen
5-10-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 849

Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik1-8-2013 10:27:54

Gastenboek zie ik nergens staan... Veel succes!

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik1-8-2013 12:11:00

Gemeentehuis/stadhuis zie ik ook nergens staan... Of zijn jullie al eerder voor de wet getrouwd?
En de tafelindeling, maar die kan je pas maken als de bevestigingen binnen zijn.

candy
20-7-2013
 Meld misbruik1-8-2013 13:03:15

misboekjes zie ik ook nergens staan, en ook na vragen of ze in de kerk ook voorzien voor de huwelijkskaars of niet.
en werken jullie met thema of niet?
eventueel een evenloppendoos en een gastenboek
en een corsage voor de mannen in de suite zie ik ook nergens staan

Kimberly
30-8-2013
 Meld misbruik1-8-2013 13:33:05

bloemen voor in de kerk op je trouwauto enzo

mona
27-7-2013
 Meld misbruik2-8-2013 8:48:23

Eventueel een huwelijkscontract bij de notaris als jullie niet met 'gelijke middelen' aan het huwelijk beginnen...

Elen
5-10-2013
 Meld misbruik2-8-2013 10:57:26

We zijn vorig weekend al voor de wet getrouwd dus das ni meer nodig. Gastenboek ga ik idd nog eens moeten over nadenken. :s ik vraag mij af of da effectief iets is wa ge later echt bekijkt... :s of iets da gwn na den trouw op zolder verdwijnt om dan uiteindelijk met oud papier mee te gaan... :s

mona
27-7-2013
 Meld misbruik2-8-2013 11:02:31

Als een gastenboek leuk ingevuld is, denk ik dat het wel iets is dat je na jaren nog wel es doorbladert om een glimlach op je gezicht te toveren. Maar volgens mij eigen ervaring is het niet zo makkelijk om er iets leuks in te schrijven als je naar huis gaat. Je bent moe, en je hersenen werken niet meer zo creatief... Misschien kan het wel helpen als je al vragen in je gastenboek hebt die je gasten op weg helpen om er een antwoord op te formuleren, maar dan nog... Wij hadden zelf geen gastenboek en heb er eigenlijk geen spijt van. De kaartjes die je krijgt kunnen ook fungeren als gastenboek, daar schrijven de mensen ook hun wensen op. Die gaan we waarschijnlijk wel bewaren in een doosje, het waren er een hele hoop!

Stef
13-7-2013
 Meld misbruik2-8-2013 12:44:26

Ga je je nagels laten doen?

Ik had een oud typmachine als gastenboek staan en een wasdraad waaraan kaartjes met kleine tekstjes gehongen konden worden...
Een klein snoepje ofzo voor aan de kerk om aan de kindjes te geven die bloemetjes gaven?
Speech :)
Wij hadden ook een paar emmers (of vazen) bij om de bloemen in te zetten

Aida
14-9-2013
 Meld misbruik21-8-2013 13:29:47

Je kan ook een videogastenboek huren, levert leuke filmpjes op! :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...