Terug naar overzicht
Wij dansten een disco rock/Franse rock (bestaan verschillende varianten van met verschillende benamingen, op youtube vind ik echter niet zoveel hele goeie video's terug). Dit vond ik de makkelijkste dans die we bij het stijldansen aangeleerd kregen. Ik denk wel dat het handig is als de man een beetje gevoel voor ritme heeft en kan leiden... Deze dans kan je op de meeste disco/pop/rock-nummers dansen.
wij houden het op een 'tegelplakker', omdat mijn aanstaande mannetje niet zo'n danser is :-) maar we gaan er wel iets extra bij doen ;-) na 5 oktober zal ik het filmpje zeker wel posten bij mijn verslagje! hihi als je bij mijn oudere berichten kijkt, heb je al een pretty good idea.... ;-)
wij doen een dance battle, we beginnen traag tot plotseling de muziek wegvalt en dan begint de bruidegom de bruid uit te dagen tot dance battle en is het een mix van liedjes :-) wij maken ons openingsdans volledig zelf via mixprogramma ;-)
Een gewone slow is het gemakkelijktst, hoef je niet wakker te liggen of je onnodig te stressen.