Terug naar overzicht
Ik zou al hun ideeën fantastisch vinden, hen extra bedanken voor het idee en zeggen dat je er voor zal zorgen. Je doet dit gewoon lekker niet maar zo ben je die laatste 30 dagen van hun gezeur af.
Liever enthousiaste familie dan familie die niet enthousiast is.Ik zou ze ook bedanken voor hun enthousiasme en zeggen dat het lief is.Maar ik zou er ook voor zorgen dat je uiteindelijk bekomt wat jullie zelf willen.Sommige zaken die de enthousiaste familie wil lijkt misschien wat overbodig voor je maar als die mensen daar plezier aan beleven en het resultaat zou je niet storen dan zou ik ze laten doen. Of…nog beter…je geeft ze werkjes zodat ze jullie kunnen helpen en zo jullie droom mee helpen verwezenlijken. Dan heb je zelf wat meer tijd vrij :-)Alvast heel veel succes en een mooie prachtige dag toegewenst!
Ja , het is best dat je hen laat merken dat je het apprecieert wat ze voor je willen doen , maar geef hen eventueel opdrachten waar jij zeker van bent dat er niets aan kan veranderd worden . Maar vind het wel niet erg , als je hen op een lieve en juiste manier duidelijk maakt dat het jullie huwelijk is en dat jullie de eindbeslissing hebben . Of ze nu mee betalen of niet , dat doet er toch niet toe ? Ik vind als je mee betaald voor het trouwfeest , doe je dit omdat je dit uit je hart aan je kinderen wil geven zonder bijbedoelingen .Betalen ze enkel mee , omdat het dan de bedoeling zou zijn , dat ze het huwelijk naar hun hand zouden kunnen zetten , dan zijn ze fout bezig .het komt allemaal wel goed ! groetjes
Ik heb net hetzelfde meegemaakt. Ik heb hun op een nette manier duidelijk gemaakt dat ik het heel lief vind MAAR dat het MIJN dag is. Ik trouw maar 1 keer dus alles moest hoe ik het wou en niet hoe zij het wilden hebben.
pfffffffffffffff ik ken da, als ik daar nog aan denk.......maar ik heb ook men eigen zin gedaan, het is JULLIE dag he, niet van de mama's!!!!!! Die hebben ook stress en daarom willen ze zich zoveel bemoeien! stel hen gerust, das het beste dat je kan doen en doe gewoon je eigen ding!