Nu Online
Momenteel zijn er 626 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog maar één maandje

7-8-2013 12:47:02
Heyhey, wat gaat het opeens snel, niet dat ik er rouwig om ben hoor, integendeel. Hoe gaat het met mijn 7 september collegas? Hier is het grootste gedaan, vooral nog te doen zijn het aantal mensen doorgeven ed. maar het meeste geloop zit er bijna op :D x succes nog

Ruben
7-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 657

Sandra
7-9-2013
 Meld misbruik7-8-2013 13:08:24

Hier ook een 7-september-bruidje... De stress begint bij mij toch wel eigenlijk. Mijn ventje zegt altijd: 'niet stressen, alles komt goed'... Maar ...vrouwen eh :) hehe

Bij ons is ook bijna alles in orde. De bevestigingen zijn binnen. We klokken af op 148 personen. Toch wel veel eigenlijk. Maar ben tevreden. We zijn dus nu bezig met tafelindelingen en wat knutselen voor feestreglementen, feestviltjes.... Allemaal kleine extra's die het voor ons wel leuker maken.
Is leuk samen te werken aan spullen voor je eigen trouwfeest.
De bedankjes zijn klaar en ook de misboekjes zijn klaar om naar de drukker te gaan.

Mijn ventje moet nog gaan voor het bruidsboeket. Dat gebeurt normaal vrijdag.
Dan is, hoop ik, alles in orde.

Groetjes en succes!! :)

birgitta
6-9-2013
 Meld misbruik7-8-2013 14:17:11

Hier een 6-september bruidje! bij ons is het meeste ook gedaan. Bevestigingen lopen nog binnen en zijn nu bezig met de laatste besprekingen met fotograaf enzo. Misboekjes zijn van maandag ook en zijn naar de drukker. Ik moet enkel nog de tafelnamen in orde brengen en tafelschikking. En ons bruidsjongetje moet nog eens zijn jacquet gaan passen.

Veel succes!

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik7-8-2013 15:27:13

Hier nog wat geloop: ringen ophalen, jurk passen en ophalen, cadeaus voor de ouders gaan halen. De Misboekjes moeten nog geprint worden, het bord met de tafelindeling dient nog gemaakt, de naamkaartjes op tafel, bruidsboeket nog bestellen, afspreken met DJ, afspreken met vervoer, openingsdans kiezen... We hebben nog wel wat te doen. Tijd gaat razendsnel, maar ik ben blij dat we er bijna zijn. Ik heb het zo'n beetje gehad met de voorbereidingen. Ik kijk superhard uit naar onze dag. Veel succes nog.

Peggy
7-9-2013
 Meld misbruik7-8-2013 15:39:19

ik loop er rustig bij en ik denk soms te rustig...want als ik nadenk moet ik dit nog doen en dat nog doen...

gisteren besloten om dessertbuffet te doen dan individuele borden te maken dus moet nu nog kaartjes maken waar opstaat welk desserrt wa is...wou dit maken zoals mijn print van het reglement maar kan daar geen aparte kaartjes voor bestellen (vistaprint)
feestreglement klaar om te bestellen
ringen, tafeldoeken, servetten nog halen
drank voor receptie thuis nog halen, wijn voor zaal nog halen...proeven is gedaan
proef haar & make-up staat gepland voor komende dinsdag
bedankingen en decoratie nog bestellen
2 mensen zoeken voor de toog te doen
vrijgezellen nu zaterdag

zoals ge ziet...als ik erover nadenk...nog heel wat te doen...maar het komt in orde zeg ik altijd...NO STRESS

Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik7-8-2013 16:05:34

Wij zijn ook nog voornamelijk bezig met iedereen zijn instructies en de dagindeling door te geven. We moeten de menu nog gaan bespreken en de menukaarten drukken. En nog kleine zaken, zoals de snoepdoosjes vullen en de noodkit samenstellen. We zitten dus op schema . Al mag het voor mij ook gaan komen, want ik wil eindelijk wel eens resultaat van al die voorbereidingen zien! Het zal er gelukkig snel zijn.

margot
7-9-2013
 Meld misbruik7-8-2013 16:49:18

hier ook 7-9 :D
nog 30 dagen!!
ja wij moetne nog het einde van onze misboekje maken en afprinten ..
en dan zien welke liedjes wanneer .. en voor de rest allemaal kleine prulletjes :D ma ik begin toch wel al te stressen zé!

krista
9-8-2013
 Meld misbruik7-8-2013 22:10:29

Hey schattebol,
nog maar een maandje te gaan? Wij nog 2 nachtjes slapen :-D....
Spannend...
Hoe ver zitten jullie, wat nog te doen?
Groetjes X

wendy
7-9-2013
 Meld misbruik8-8-2013 23:17:00

Oei omai ik heb precies nog een veeeeeel langer lijstje... Ach ja, zal wel in orde komen zeker... Een paar slapeloze nachten meer of minder... Succes iedereen nog!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...