Terug naar overzicht
geen ervaring met optimalprint maar heb je al gekeken op vistaprint.nu kortingen en gratis dingenik ga er nu mijn feestreglement laten drukken, een pen, visitekaartjes en een poster is nu gratisIk bespaar nu 60euro.Misschien toch eens de moeite om te kijken of ze iets in jou stijl hebben en je kan veel met hetzelfde logo of print kiezen
Heb ik geen ervaring mee maar wij hebben onze uitnodigingen besteld bij CardXL en zijn daar super tevreden van ... we hadden ons al enkele maanden op voorhand op hun nieuwsbrief ingeschreven en nadat we een mail kregen met een kortingscode van 25% korting op de bestelling hebben we toch snel besteld :) ... en het resultaat was prachtig :)
hey,Ik heb wel ervaringen met optimalprint. Mijn kerstkaartjes kwamen ven daar en ook mijn uitnodigingen komen van daar. Ik heb wel zelf volledig mijn ontwerp gedaan en deze via hen laten drukken.Supertevreden over. Ik vind ze totaal niet duur, het is goede kwaliteit en ik vind dat ze snel leveren.Onlangs hebben ze wel hun website veranderd en ik vind ze nu wel minder gemakkelijk in gebruik, maar voor de kerstkaartjes volgend jaar maak ik zeker en vast weer gebruik van hun diensten. groetjes
ok bedankt voor de tips meiden ! Ik had bij vistaprint iets ontworpen maar moet blijkbaar minstens 10 kaarten laten drukken. Dus heb ik dat geanulleerd. Ondertussen heb ik 1 proefdruk bij tadaaz aangevraagd en zoek ik nog eens op card xl. Ben benieuwd!
Hey! ik heb mijn bedankkaartjes laten drukken bij optimalprint, en ben tevreden! heb ook al drukwerk bij vistaprint laten doen en optimalprint springt er wel bovenuit hoor.. de prijs is heel laag, ze leveren veel sneller, en de kwaliteit is voor foto's beter.
bedankt voor de comment carolien! zal dus nog eens kijken bij optimalprint ;-)