Nu Online
Momenteel zijn er 695 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

5/8/13 Ons huwelijk op Kreta

12-8-2013 11:56:10
Onze dag en onze vakantie op Kreta waren fantastisch. Ontspannen, verliefd, romantisch, de foto's zeggen genoeg denk ik.

https://www.facebook.com/pdevisser/media_set?set=a.1020...

Alleen bij thuiskomst een serieuze domper door mijn schoonmoeder; mijn kleed was niet voor een strand bruiloft, ze snapt niet dat mijn man en kinderen een das droegen op het strand, mijn man zijn ring die gaat hij toch niet dragen ???? ivm gevaar op het werk, mijn oudste zoon komt dominant over op de foto's !!!!

Wij zijn beiden murw geslagen en zijn echt met een slecht gevoel naar ons huis gegaan.

Wat hebben wij spijt dat we alsnog voor de vrede te bewaren voor de familie nog een feest doen op 28 september....

Peggy
28-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 34 | Gelezen: 1543

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik12-8-2013 12:03:55

Hey Peggy,
Ik kan maar 2 foto's zien (misschien omdat ik geen FB heb), maar daarop straal je in ieder geval!!
Ik zat stiekem een beetje op je verslagje te wachten. Super dat je trouw & vakantie op Kreta zo geweldig waren!! Maar wat erg van je schoonmoeder! Dan zit je op een roze wolk dat je zo'n fijne tijd beleefd hebt, en dan word je er op zo'n manier afgekegeld. Hoe jammer!
Wij hebben na onze trouw amper nog iets over onze dag gehoord. Dat vond ik ook wel jammer. Maar liever dat, dan zo'n opmerkingen.

Knuf
Katrien

tima
8-9-2012
 Meld misbruik12-8-2013 12:11:05

awel ik geef haar ongelijk . mooie jurk ,stralende gezichten ,een gelukkig gezin samen op de foto en een breach wedding is niet meer in een hawai short en bikini . niet van aantrekken en dit 2 de feest moet ja dan maar zien als een felicitatie feest voor en met vrienden die wel het mooie en het romantische zien van jullie droomhuwelijk .
oh ja er idd enkel profiel en tijdlijn foto te zien

Eppie

Meld misbruik12-8-2013 12:17:13

Ik zie ook maar twee foto's, maar die zien er in elk geval heel mooi uit :).

Uit je vorige posts bleek ook al dat je schoonmoeder geen gemakkelijke is he, dus haar kritiek was waarschijnlijk wel ergens te verwachten zeker? Trek het je niet te veel aan, jullie hebben jullie huwelijk kunnen vieren zoals jullie dat wilden, en dat is het allerbelangrijkste. Ze zal wat jaloers zijn zeker ;).

Heidi
24-8-2013
 Meld misbruik12-8-2013 12:22:05

Raar, want ik kan geen foto's zien :-) enkel je mooie profielfoto :-)
Jullie zagen er daar stralend uit!

Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik12-8-2013 12:25:46

Niet aantrekken! Je ziet er prachtig uit en je kinderen en man ook! Je moet je niets aantrekken, schoonmoeders zijn er nu eenmaal om onmogelijk te doen, geniet er van

Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik12-8-2013 12:29:02

Hier ook maar 2 foto's kunnen zien ;-)
Maar ik kan alleen maar beamen: prachtig gewoon!!!!!!! Jullie zagen er stuk voor stuk schitterend uit :-)
Proberen niks van aan te trekken ( en ik weet dat is niet altijd even simpel ;-) )

Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik12-8-2013 12:41:43

Als het goed is, kunnen jullie nu alles zien...

https://www.facebook.com/pdevisser/media_set?set=a.1020...

Ja ze heeft altijd al een pik op mij gehad omdat ik ouder ben dan mijn man en al een kind had, ik was en ben niet goed genoeg...

Dat mijn man en ik al 10 jaar samen zijn, is blijkbaar nog niet doorgedrongen bij haar. En dat ze door mij te kwetsen haar eigen kind kwetst dat dringt ook niet door.

Mijn man wou alles in Kreta doen maar ik heb aangedrongen dat we onze familie er toch bij moesten betrekken maar daar heb ik dus dik spijt van. Ze had commentaar op zijn trouwring en naar die van mij heeft ze zelfs niet gevraagd.

Ik vind die foto dat mijn oudste zoon ons omarmt juist wel mooi, hij straalt en was oprecht trots op ons en op zijn familie...

OH WAT BEN IK BOOS !

Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik12-8-2013 13:02:51

Inderdaad vind ik een hele mooie foto en zo te zien is het een flinke grote vent en dus ook een beetje normaal dat hij er een beetje bovenuit komt. Maar om dan de opmerking te geven hij domineert de foto's, tja ;-)
Ach meid, jullie zijn gelukkig, geniet er van!

Alessia

Meld misbruik12-8-2013 13:46:19

Prachtig Peggy! Wat een droom van een foto's, jullie zien er allemaal stralend uit, zeer mooi gezinnetje... En jij als bruid natuurlijk zag er echt heel mooi uit, een dag om nooit meer te vergeten (en de prachtige locatie natuurlijk). Trek je niets aan van wat anderen zeggen, jij bent getrouwd met de liefde van je leven en samen vormen jullie een heel mooi gezin, laat niemand dat van je afnemen! Probeer zoveel mogelijk te genieten want dat is wat je moet blijven doen... Gefeliciteerd en alvast een mooie dag gewenst op 28 september. Groetjes!

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik12-8-2013 13:54:59

waw Peggy, prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ziet er zalig uit! uw jurk is ook fantastisch mooi!!!!!!
wat is dat met die schoonmoeders?????? Jaloers????????????
jullie straalden, echt, nogmaals PRACHTIG!!!!!!!!!!

Anneleen
14-8-2014
 Meld misbruik12-8-2013 14:12:47

Awel peggy, u schoonmoeder heeft ONGELIJK!

U zoon is helemaal niet dominant op de foto! staat er net heel knap op :-)
En ze staan beiden prachtig met die das!
U kleed, nog zo iets ... super gewoon! of dat nu voor strand geschikt is of niet, so be it! Jij zag het graag, genoot ervan en het was tenslotte jullie dag!

Niet te hard aan tillen, jullie vonden het een geslaagd huwelijk en dat is wat telt!

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik12-8-2013 14:40:32

Ik vind het prachtig! Het kleed is je op het lichaam gegoten! Had je nu gezegd dat hij je broer was ipv je zoon, 'k zou 't ook geloofd hebben. Je ziet er helemaal niet uit alsof je al zo'n "oude" (niet letterlijk uiteraard ;d) hebt! En ik vind hem helemaal niet dominant overkomen.
Prachtige foto's ook trouwens! Wij zijn naar Kreta op honeymoon geweest, mooi he daar?
Trek je niets aan van je zuurpruim van een schoonmoeder en geniet nog maar zalig na!

Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik12-8-2013 15:01:07

@Jessie, ha ha hij is er nog maar 15 hoor ! Net geworden trouwens

Maar het is al een serieuze meneer en hij is bijna even groot als mijn man maar daar kan hij toch niet aan doen hé ? Ik kan hem moeilijk van de foto's weg laten alhoewel dat ze dat wel graag gewillen had

Dank je wel voor alle lieve reacties, het doet goed echt waar. Ik snap het zelf niet goed hoe ik me kan laten beinvloeden door haar en niet sterker in mijn schoenen sta maar ik hoorde net van een collega een mooie uitspraak...

'Je hoeft niet de ideale schoondochter te zijn, als je maar de ideale vrouw bent'.

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik12-8-2013 15:08:54

Ik kan nog steeds maar 2 foto's zien (maar ik denk echt dat het is omdat ik geen FB heb), maar jullie stralen echt, hoor! Je 3 mannen met hun das en jij met je jurk. En of die nu al dan niet geschikt zou zijn voor een strandhuwelijk, who cares??? JIJ voelde je goed in JOUW jurk, op JULLIE dag. Het was een dag van jullie 4 en dat kan ze je niet meer afnemen!
Doe het feest in september maar voor de familie en vrienden die jullie het geluk wel gunnen, en de schoonmoeder moet je er dan maar even bij verdragen.
Geniet maar met je man en je 2 prachtige zonen van de herinnering van Kreta!

Carmen
27-4-2013
 Meld misbruik12-8-2013 15:18:03

En dan was het eerste wat mijn opviel - na je kleed dan natuurlijk - wat een prachtige zonen jij hebt! Je mag er trots op zijn.

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik12-8-2013 17:31:20

PRACHTIGE FOTO'S!!!! Jullie straalden alle 4! Zo'n knappe zonen dat je hebt zeg! Je jurk is perfect, de locatie is perfect, ... alles is perfect. Wat je schoonmoeder betrefd zou ik me het niet te erg aantrekken hoor. Jullie gezin is het enige dat telt!

Kae
21-6-2014
 Meld misbruik12-8-2013 17:34:23

Ik kan alleen maar beamen en herhalen wat de andere bruidjes hier gezegd hebben. Mooi, supermooi, je mag nu nog zo je best doen om iets negatief te zoeken, ik vind echt helemaal niks ! Knappe jongens, een knap bruidspaar, mooie locatie en foto's, de kledij top, in een woord "klasse"... Bij ons zeggen ze "komt uit een doosje"...
Mag zo in "de boekskes"... Sommige mensen kunnen echter nooit zeggen van een ander hoe mooi het wel is :-(

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik12-8-2013 20:13:22

Fantastisch mooie foto's! Knappe mensen allemaal :)!!!

Geniet ervan en blok alle slechte invloeden zoveel mogelijk af.. Niet naar luisteren, en al zeker niet ongelukkig van worden. Dit is jullie leven. Jaloezie is een lelijk beest.

Deborah
13-9-2013
 Meld misbruik12-8-2013 20:21:09

Super mooie foto's! En een mooi gezinnetje hoor!

Wees blij dat je man achter je staat in deze kwestie. Er zijn er genoeg die de reactie van de mama zouden minimaliseren. Het is gemakkelijk om te zeggen dat je je't niet moet aantrekken. Dit zou gaan als je ze niet veel zou zien. Ik zou proberen om -met je man aan je zijde- een gesprek te hebben met haar.

margot
7-9-2013
 Meld misbruik12-8-2013 20:52:09

iedereen heeft het al gezegt
maar het zijn prachtige fotos !!

Wendy
22-8-2014
 Meld misbruik12-8-2013 21:17:32

Prachtig!!
Niets aantrekken van je schoonmoeder!!

Ina
4-5-2024
 Meld misbruik12-8-2013 22:42:01

Héél Mooi ! En je schoonmoeder had ongelijk!
Geniet ervan

xxx

Ine
28-6-2014
 Meld misbruik12-8-2013 22:59:46

Prachtige foto's, ochja schoonmoeders ..

Je moet het treffen hé , ze zal nu een extra gevoel hebben dat ze hem kwijt is
ook al waren jullie al 10 jaar gelukkig samen..
Het zijn geweldige foto's , je zoon ziet er super trots uit en je kleed is prachtig.
Oke moest ik op een strand trouwen zou ik misschien voor comfort een korter kleedje gekozen hebben maar dat is ook ieder zijn/haar mening en vind het heel overdreven dat je schoonmoeder enkel kritiek levert.
Maar het belangrijkste is dat jullie dag een dag om nooit te vergeten word :)
Er zal altijd wel jaloerse kritiek zijn zeker ..

Cassandra
25-4-2014
 Meld misbruik13-8-2013 8:38:18

Hey Peggy, je foto's zijn echt prachtig ;-)! Proficiat!
En laat je schoonmoeder je geluk niet verstoren. Ze is het niet waard, geniet gewoon met volle teugen na van je bijzondere trouwdag.

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik13-8-2013 8:41:25

Waw Peggy, ik was door je berichtjes hier op het forum extra benieuwd naar je kleed en je zorgen waren helemaal voor niets nodig: je stond prachtig met je kleed en ik vond het met je kapsel erbij echt af. Foto's van een stralend verliefd koppel en een gelukkig gezin met knappe kinderen, dat zal inderdaad een oog uitsteken bij je schoonheksmoeder. Laat je geluk niet van zo'n mensen afhangen, het ligt voor het grijpen in jullie gezin. Ik vind de uitspraak van je collega trouwens bam erop! Dikke zoen en proficiat !!

birgitta
6-9-2013
 Meld misbruik13-8-2013 9:16:54

Prachtige foto's. Romantischer dan dit kan het echt niet! Wat een knappe zonen!
Proficiat!! En laat je geluk niet schenden door een jaloerse schoonmoeder!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik13-8-2013 9:45:09

Peggy, het zijn echt super foto's, zo veel emotie en zo veel geluk!
Wat een prachtig gezin en een super locatie om te trouwen!! Heel mooie jurk trouwens!!!!
Het is heel jammer hoe jouw schoonma reageert, ze gunt haar eigen zoon zen geluk precies niet...probeer haar een beetje te negeren en wees blij om deze mooie herinnering!
Toppunt van romantiek is het, jullie huwelijk op Kreta!!! Dikke proficiat!!!

groetjes en veel geluk in de toekomst!
Sandra

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik13-8-2013 9:47:28

en oh jaaa...die leuze van je collega klopt helemaal!!!!
schoonfamilie kan je jammer genoeg niet kiezen, maar tis met uw man dat je verder gaat é...jullie geluk telt!!

krista
9-8-2013
 Meld misbruik13-8-2013 10:41:16

Peggy,
een super dikke proficiat.
Het voornaamste is dat jullie genoten hebben...
Hou dit in jou gedachten vast, de woorden van jou schoonmoeder oor in oor uit, blijven genieten is de boodschap. Van jullie liefde voor elkaar, van de herinneringen aan jullie mooie dag, en binnenkort ook van een super feest. Want niet alle genodigden zijn zoals uw schoonmoeder he ;-). Ik mag blij zijn met mijn aangetrouwde familie... Zij zijn superblij voor ons :-). X

Joke
25-5-2013
 Meld misbruik13-8-2013 13:56:02

Hele mooie foto's en wat een prachtig kleed!!!!!
Trek je absoluut niets aan van wat je schoonmoeder zegt, zoals hierboven al gelezen is het pure jaloezie, echt ergelijk dat ze zo een dingen zegt!!
Je hebt een schitterend gezin , dat is het belangrijkste!! Geniet ervan!!

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik13-8-2013 16:14:13

Ik kan alleen maar herhalen wat hierboven reeds staat: PRACHTIGE foto's van een héél gelukkig koppel en een gelukkig gezin. Jouw zoon staat er niet dominant op, ik vind zelfs dat hij er heel trots op staat, trots op zijn mama. Je mag terecht fier zijn op je gezinnetje!
Op de foto's is een prachtig huwelijk te zien en hopelijk kun je er nog lang lang van genieten!
PROFICIAT!

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik14-8-2013 9:33:39

Is die echt maar 15? Wauw! Knappe vent, ziet er "volwassen" uit, ik zou hem al 21 of zo geschat hebben :-)
Inderdaad, de uitspraak van je collega is heeeeeel erg juist. Laat schoonmama maar doen, haar zoon heeft voor jou gekozen! You're the one who goes home with him!
Je hebt sowieso al gewonnen! En daar kan zij alleen maar jaloers op zijn :-)

Brigitte

Meld misbruik14-8-2013 23:04:10

Peggy , wat een prachtige foto's !
foto's in het buitenland , aan het strand , aan het water , gewoon super !
het geeft iets extra's
iedereen straalde gewoon
en als iemand commentaar geeft , gewoon niets van aantrekken , gewoon genieten van wat jullie belangrijk vinden .
jullie straalden met zijn allen !
proficiat !
groetjes

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik15-8-2013 15:11:39

wow wat mooie fotos super jullie stralen alle 4 en jouw schoonmoeder heeft ONGELIJK JULLIE WAREN PRACHTIG

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info