Terug naar overzicht
Ik volg even mee :-)!Ik zit er al aan 4: intrede feestzaal (moet maar 30 seconden zijn), openingsdans, 2e en 3e dans (met ouders).En we hebben enkel onze openingsdans al :-)!
bij dessertenbuffet of binnenbrengen bruidstaart..
Meestal wordt een liedje voorzien voor wanneer het bruidspaar binnenkomt in de feestzaal, wanneer de bruidstaart (als jullie die hebben) wordt aangesneden, de openingsdans en dans met ouders. Maar dat kies je zel hé. Hangt ook af van het soort feest. Wij zullen een liedje voorzien voor wanneer wij de feestzaal binnenkomen (niets te bombastisch want daar hou ik niet van) en een openingsdans. We hebben een dessertbordje, geen buffet en bruidstaart dus daar moeten we niets voorzien. Na de openingsdans willen we niet vermenigvuldigen maar een partyplaat.
En in het gemeentehuis ook iets nodig?
Binnenkomst in zaal van ere tafel : geen ideeBinnekomst van ons in de zaal : U2 Beautiful day? twijfel als dit wel gepast is Bij bruidstaart gaan we zwaaien met de servetten le lac du connemara (of hoe je da ook scrijft :-) )openingsdans Hou van mij davy gilis en saschaDans met de ouders : dance with my father celine dionklopt niet helemaal voor iedereen maar Ik wil die hebben :-) en dan partytime !