Terug naar overzicht
Dat is niet veel meer! Je kan idd ontspannen de laatste maand in :-)!Wij moeten daarentegen nog wel wat doen!- Misboekjes afdrukken. - Menukaarten drukken.- Naamkaartjes (tafelschikking gelukkig wel al af), - Muziek voor in de kerk- Muziek voor intrede, 2e en 3e dans..- Openingsdans oefenen. - Details doorgeven aan bloemist- Verloofde moet nog hemd + das vinden- Geloften- Sandwiches bestellen voor middaglunch bij ons thuis- Verlovingsring eens laten opkuisen- En wie weet wa nog allemaal waar ik momenteel niet op kan komen!Was nog niet erg zenuwachtig, maar als ik mijn lijstje eens herlees.. Fuck!Je gaat je bedankjes zelf maken? Ziet er heel leuk uit! Wat ga je maken?
Wij trouwen ook de 14de, wel enkel voor de wet Dit moeten we nog doen : - Trouwringen eind augustus afhalen- Volgende week heb ik mijn 1ste pas van mijn kleed, 1ste keer make-up en 2de keer proefkapsel - Draaiboek volledig in orde maken en aan de fotograaf en chauffeur van onze auto laten weten hoelaat ze aanwezig moeten zijn - Nootjes kopen voor bij het avondfeest - Mijn schoenen inlopen
Hey, hier ook stress momenten :Dwij moeten nog doen: -boeket-kledij (stief)zoontje-bedankingen verder maken-tafelschikking-menukaartjes-naamkaartjes-kadoo getuigen-make up-muziek kiezenhopelijk is dat alles! :-)
hier nog een paar dingetjes.. -boeket en polscorsages meisjes vastleggen-1ste proefkapsel-nog kleine versieringen zaal halen-bedankjes maken-zoontje broek laten verkorten-openingsdans beslissenbij mijn weten is dit alles nognog even en het is onze mooie dag :) veel succes nog dametjes ;)