Terug naar overzicht
Wij denken aan euphoria van loreen Bakermat - vandaag (het instrumentaal stukje in het liedje) Sandro Silva - epic ( deze wordt het wss niet meer , aangezien vrienden van ons hebben dit ook gebruikt :-( )
Laatst waren we op een trouw waar ze voor het binnenkomen van de zaal One van Swedish House Maffia hebben gebruikt. Dat vond ik wel leuk maar het is natuurlijk wel een heel bekend nummer. Ikzelf ben nogal een indiefan en zou graag binnenkomen op Such great heights van The Postal Service of The Sound of stettling van Death Cab for Cutie. Maar dat is natuurlijk een heel specifiek genre.
HalloWij denken ook aan Euphoria van Loreen.Groetjes
Wij hadden bij de intrede van de zaal; "who let the dogs out"en voor de taart het lied van expeditie robinson (hans zimmer)
Ik dacht net nog aan de soundtrack van de film Requiem for a dream (Lux Aeterna). Er is daar trouwens nog een aangepaste versie van gemaakt voor Lord of the rings - The two towers (Requiem for a tower).
Bij ons voor binnenkomst: Celebrate van fiocco (echte 90-ies plaat)
Voor de taart kan je Sweets for my sweetnemen :-)
of firework van kathy perry
Merci voor de ideeën....
Wij hebben ook one van swedish house maffia gebruikt, vrienden van ons hebben major lazer gebruikt watch out for this, vond ik ook heel geslaagd!!