Nu Online
Momenteel zijn er 450 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

29 juni 2013 een sprookjes dag!

19-8-2013 10:57:16
het was lang wachten maar hier komt ie dan

29 juni 2013 s morgens om 7 uur.Mijn toen nog verloofde heeft samen met ons zoontje de nacht doorgebracht bij mijn schoonouders. Bij ons thuis gaat het er heel relaxt aan toe. Mijn dochtertje is om 6u30 nog even bij mij in bed gekropen en we hebben samen rustig wakker worden was zalig. om 7 uur zijn wij dan maar echt op gestaan! Opstaan zonder zorgen of stress op de dag van je huwelijk is zalig. Eerst even een frisse douche nemen om de dag goed te beginnen daarna samen te voet naar de bakker. Mijn getuige is ook al wakker en loopt mee met ons naar de bakker! We hoeven pas om 8 uur bij de kapper te zijn dus we hebben tijd genoeg.
terug thuis nemen we de tijd om rustig te ontbijten en wonder boven wonder lukt me dat en dat wil wat zeggen want normaal ben ik een echt stress kipje. maar er heerst een gezellige rust in huis.

om 7u45 stappen we rustig richting kapper. we maken nog een tussenstop bij de bloemist op de markt waar ik nog even een boeket bestel voor mijn schoonmama.
Bij de kapper loopt ook alles op wieltjes op een klein half uurtje zijn we weer buiten mama en dochter al helemaal klaar wat betreft onze haren. dan maar terug naar de markt waar we een super mooi boeket oppikken en we vervolgens weer naar huis wandelen. Bijna thuis aan gekomen zie ik dat de buurman in de weer is om de rode loper te kunnen uitrollen. bloemen worden terplekken gebracht en samen met hen komt ook onze fotograaf aan! Wij werken samen met huwelijksfotograaf Marec, ne hele toffe kerel die weet wat er van hem verwacht word en die deze opdracht haast onopgemerkt weet te volbrengen. Echt een crème van een fotograaf dus!!!
9u15 de visagiste arriveert. we kunnen er dus aan gaan beginnen, wat de stress betreft die is nog steeds zoek, al hangt er wel een geweldig leuk gevoel over me heen en vind ik het allemaal wel spannend toch kan ik het geen stress noemen.
Na een klein 20 minuutjes op de make-up stoel was alles perfect gedaan. Hoewel perfect is nu ook niet helemaal het woord. de visagiste heeft mijn lippenstift niet bij, maar beloofd me dat ze erom zal rijden en op tijd terug zal zijn. aan de voordeur zijn de vorderingen intussen bijna rond en het ziet er super uit!! de ballonen naast de deur de rode loper over de stoep gerold, voorzien van mooie witte roosjes tussen de rode loper, aan de zijkanten en dan op het einde van de rode loper twee mooie witte rozenboompjes.
10u Ons Gitte heeft net haar kleedje aangetrokken dus is het nu de beurt aan mij om in mijn kleed te stappen. Liesbeth mijn getuige helpt me hiermee!!
net in mijn kleed gestapt komt mijn dochtertje zeggen dat de bus en dus onze suite er al is. ik denk dat ze me wil plagen dus ik zeg haar goed geprobeerd maar jij gaat mama geen zenuwen geven. maar omdat ze blijft zeggen dat het echt waar is gaat mijn getuige even checken en jawel hoor het is echt waar. shit help wat nu ben nog niet klaar en de bus is zo maar even 45 min. te vroeg!!!
Wim onze ceremoniemeester komt polshoogte nemen. Na overleg stapt hij terug op de bus samen met de fotograaf en gaan ze met mijn schatje en de familie nog even een pintje pakken in een cafeetje even verderop!!
oef dit was wel effe stress, dus hoog tijd nu om een tandje bij te steken en onze kalme zelf terug te vinden.
Liesbeth naar huis gestuurd om zich om te kleden, mijn lieve buurman en buurvrouw zorgen dat de drankjes klaarstaan en ik zorg dat ik mijn juweeltjes nog snel even aandoe.
een half uurtje later was iedereen wel helemaal klaar dus wachten we nu samen op Bart en Jan. Mijn 2 mannen in mijn leven.
de stress weet mijn dochtertje te strikken en brengen mijn een gelukzalige kriebeltjes in mijn buik geven mij een heerlijk gevoel.

11u de bus arriveert nu wel netjes op tijd. En het zien van mijn schatje en ons zoontje geven me tranen in mijn ogen. zelfs onze overleden familie in de hemel huilt even mee van geluk!!( het regende een beetje)
nog even allemaal naar binnen en allemaal samen gezellig een glaasje drinken en daarna richting gemeente huis!
11u30 aankomst aan het gemeentehuis, de vorige trouwers rijden net weg, maar er blijft nog veel volk staan blijkbaar stonden die allemaal klaar voor ons!
het gelukzalige gevoel blijft over ons hangen, we genieten van elke seconde het is fantastisch, daar zijn geen woorden voor. Onze burgemeester pakt het allemaal super tof aan. Ook onze kinderen tekenen onze huwelijksakte ik ben zo super trots!!! Super fier op de kindjes en op ons gezinnetje!!! En dan is het zo ver officieel getrouwd, het kan niet meer stuk een super gevoel!!!

12u ons kerkelijk huwelijk volgt: de viering is super en mijn kersverse echtgenoot spreekt zijn trouwbelofte uit ik word helemaal vertederd door de trillingen in zijn stem en de tranen in zijn ogen. Helemaal mijn schatje!!!
de viering loopt ten einde en buiten staat wederom een super enthousiaste menigte waaronder al de kindjes van de afgelopen 5 jaar kinderopvang, super!! met zijn alle laten we de kleurrijke ballonen de lucht in, zo mooi!! maar dan het grote moment want ook onze lieve hond maakt haar opwachting! Ze komt kei-fier een bloemenmandje brengen!!! een heel bijzonder moment!! En uiteraard gebeurd dat onder grote foto belangstelling van al onze omstaanders.

13u30 we hebben iedereen even bedankt en ook hier weer wat gedronken ( een pintje want dat had de buurman op het laatste moment op onze vraag nog voorzien) en stappen terug de bus op waar ook de suite nog een pintje drinkt inclusief ik zelf en ik moet zeggen ik drink nooit bier, maar die pint smaakte en was zo snel op dat zelfs mijn kersverse man verschoot, ik had dan ook reuze dorst!!
op naar de feestzaal nu, tijd voor een broodje!!!

Aangekomen bij onze fantastische feestlocatie worden er nog even wat foto's met onze bus genomen, want die rijdt weldra terug naar het bruisparadijs!
En het moet gezegd wij hadden een super goede ceremonie meester en een hele toffe buschauffeur!
snel even wat eten nu en dan op naar de foto locatie want om 15u45 moeten we terug zijn, omdat om 16uur de eerste receptie start!

Het was een zalige fotoshoot! relaxt en heel spontaan met wederom onze dank aan onze super fotograaf Marec. zelfs de kinderen hebben er van genoten. Bellenblazen, doen alsof we weglopen, high-five, een knie val het was echt toppie.

16u onze receptie start, alles loopt volledig naar wens, onze gasten worden goed voorzien van drankjes en hapjes en vermaken zich ten top. in een mum van tijd zijn we twee uur later, wat we wel jammer vonden want we hadden het echt naar onze zin en de kinderen amuseerde zich rot op het springkasteel en de trampoline in de tuin.

18 uur samen met de suite en een paar dichte vrienden genieten van een overheerlijke BBQ maar ook nu vliegt de tijd en is het snel weer tijd om onze volgende gasten te verwelkomen. Jammer want het was echt allemaal heel verzorgt en super lekker!!!

20u 30 de eerste gasten komen aan en dus gaan we opnieuw genieten van een zeer verzorgde receptie. Nota bene ik ben nog steeds nuchter omdat ik zoveel mogelijk wil kunnen genieten van alle facetten van onze dag.

21 uur Iedereen is binnen, het avond feest kan beginnen! Om 21u 30maken wij onze entree op het avond feest en na nog wat socializen openen we om 22uur de dansvloer met onze openingsdans Danst is me mij van Filet d'anvers. Een minder gekende keuze mss maar een super mooi nummer!

om middernacht volgen er nog frietjes met snackjes voor hele gezelschap
en om 3u00 sluiten we ons Feest af met onze openingsdans te midden van de kring overgebleven gasten.

Het was een fantastische dag!!! een sprookje waarvan we super hard hebben genoten!!!

Dank je wel aan al onze helpende handen maar in het bijzonder aan:

De Feestzaal BernArt The location, Schelle website: http://www.bernart.com
Fotograaf Marec website: http://fotograafmarec.vpweb.be
Bruidsparadijs Merskem
Traiteur Ter Dijck Hemiksem
Hondenhotel Urok&Dreams http://www.urokshof.be/hondenpension_Urok&dreams/

Mieke
29-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1548

Mieke
29-6-2013
 Meld misbruik19-8-2013 11:26:33

zou heel graag onze foto's willen toevoegen maar dit wil niet goed lukken wie kan mij helpen??

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik19-8-2013 12:00:10

oooh amaaaai, als ik dat verslagje lees, kan ik al helemaal niet meer wachten tot het onze toer is :D heeerlijk, zo te lezen! je bent nu al 'een tijdje' getrouwd, maar het is duidelijk dat jullie nog altijd nagenieten :-) fijn!
doe dat nog maar lekker lang ;-)

bedankt voor je verslagje en de foto!! en proficiat!

Mieke
29-6-2013
 Meld misbruik19-8-2013 12:04:58

meer foto's vind je in een nieuw berichtje int the village onder 29 juni Bart en Mieke daar staat een facebook link waar je een filmpje kan zien

En Ja wij genieten nog na het was dan ook SUPER!!!

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik19-8-2013 14:00:10

bedankt voor het leuke verslag en naar de foto's ben ik ook al gaan piepen.... zeer mooi!!!!!!!!! proficiat xxxx

Mieke
29-6-2013
 Meld misbruik19-8-2013 14:12:12

dank je wel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info