Nu Online
Momenteel zijn er 602 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bijna zover, nog enkele vraagjes voor mijn medebruidjes

19-8-2013 12:07:36
Hi iedereen,
Het begint te korten voor mij.....
De zenuwen kan ik op dit moment onder controle houden, het zal dan ook goed weer worden vrijdag dus dat helpt ;-)
Ik heb nog 2 zaken die ik dien in orde te maken.
Zou ik iets speciaals voorzien voor de ouders en grootouders? Zoja, wat dan?
Bloemen, drank????
Ik zou nog een mooi liedje moeten vinden voor den dans met mijn papa en mijn ventje met zijn mama. Iemand ideeën?

Groetjes,

Eritia

ERITIA
23-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 691

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik19-8-2013 13:58:47

Hoi eritia, spannend!!!!!!!!!!! whoohooo, je zal dat goed doen.
Wij hadden voor onze ouders en ook voor mijn oma een gepersonaliseerde fles wijn.... Nu denk ik wel dat je vrouwen zowiso ook blij maakt met een bloemetje....

Onze mama/papa dans was geen klassieker, vond dat ook een moeilijke keuze maar die was 'the greatest love of all' van whitney houston.
Als ik er nu over nadenk, onze openingsdans is eigenlijk ook wel geschikt voor een ouderdans; have i told you lately....

Komt goed, dont worry, je vindt wel iets xxxxx zo niet, vraag het gewoon aan de dj

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik20-8-2013 12:09:02

wonderful tonight van Eric Clapton?

Wij hadden voor de ouders een glazen windlicht met onze foto, namen en datum op.
De getuigen kregen ook een presentje.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...