Terug naar overzicht
Je kan ook werken met een kleur. Dan zet je op de uitnodiging: dresscode: a touch of red/pink/...Ik wou dat graag doen maar de aanstaande was niet mee :-( Zo geef je de gasten nog de keuze of ze all the way gaan of heel subtiel (oorbellen, sokken, das, hemd, ...)
Ook een leuk idee, kan ik eens voorstellen. Misschien nog beter dan iets specifiek voor hem&haar. Ik zelf hou erg veel van oranje (nee er zit toch geen Hollands bloed in mij:D) en mijn partner van rood mss dat we daar iets met moeten doen? X
Alle vrouwen een bloem in het haar? Kan ook een grote of een kleintje zijn dan... al is dat ook niet voor alle kapsels even evident waarschijnlijk.
goh, ik kan me voorstellen dat er mannen zijn die een strik ook niet echt zien zitten... en vrouwen die een bloem in hun haar niet appreciëren... dus ik zou gewoon inderdaad om een kleuraccentje vragen! (maar dat is wat ik zou doen, misschien zijn de mensen in jouw omgeving wat makkelijker haha) wij zijn ooit naar een trouw geweest waar een touch of orange gevraagd werd! en echt ieeedereen had dit gevolgd, was echt wel mooi! (sommigen hadden vb. een oranje kleedje, anderen gewoon een sjaaltje of oorbelletjes, ...) alleen was het niet zo'n evidente kleur om te combineren ;-) (vb. een roos kleedje was niet zo mooi met dat oranje..)
Wij hebben voor de mannen een strikje (enkel de afbeelding van een strikje en op de site staat meer uitleg) en voor de vrouwen summer-chique (ook hier weer meer uitleg op onze site)
Voor vrouwen anders gewoon een bloemetje, kunnen ze nog alle kanten uit (verwerkt in een accessoire, opgespeld, in hun haar, motief ...)
wij heben op de uitnodiging " party chic with a touch of red"al heel leuke reactie's op gehad !!!
Ik vind een strik een leuk idee maar denk niet dat iedereen dit leuk vindt. Het is dan ook sneu als er mensen zonder strik zullen afkomen want de twijfelaars die door hun wederhelft vriendelijk gedwongen werden tot het dragen van een strik, zullen die strik dan ook snel uitspelen en dan mis je zeker het effect.Ik vind een kleuraccent veel leuker en haalbaarder. Mensen gaan dan ook echt zien bij elkaar: die heeft dit zo gedaan en de ander op die manier.