TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nadia
5-10-2013
|
20-8-2013 13:31:45
jaa, dit is een geweldig ding eh! ik heb er ook al veel aan gehad en samen met ons nog veeele anderen ook, denk ik ;-)
langs de ene kant zooo fijn dat je dag bijna daar is, maar ik begrijp ook wel dat je zegt 'dan is het zo snel om' en dan is het voorbij... maar dan begint het nagenieten en een volgend hoofdstuk! NOG meer genieten van het leven, dan officieel samen ;-) en heerlijk terugblikken op een fantastische dag... geweldig, toch??
en nog geweldigerderder dat je hier zo'n maatje gevonden hebt!!! :-) waar het forum al niet goed voor is eh hihi
seg en mat de DJ niet te zeer af eh, want ik geloof dat wij dezelfde hadden...? ;-)
tel nog gelukzalig af en laat ons heel zeker weten hoe het geweest is eh!! in aaaalle geurtjes en kleurtjes graag, dankjewel!
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
20-8-2013 14:07:26
Peepz. Hier één van die getrouwde dozen hehe. Toen ik je berichtje las, herkende ik je gevoel meteen. Ik worstelde ook wat met dat “eindelijk is dat georganiseer voorbij” en anderzijds het afscheid nemen van een heel plezante periode in je leven. Het beleven van jullie speciale dag lost die tweestrijd een beetje op want je gaat nog zo hard nagenieten van die mooie momenten en voor je het weet, ben je alweer in de weer met nieuwe toekomstplannen, klein en groot. Geniet vooral, ook nog die laatste weken, ook al zijn die er nu misschien soms te veel aan. Ik kijk alvast heel erg uit naar je laatste aftelberichtjes op het forum en natuurlijk naar je verslag! Dikke zoen van een getrouwde kapoen
|
|
Ruben
7-9-2013
|
20-8-2013 14:12:44
Hey Nadia
Ja dacht dat jij ook Robby had he? Zal mijn best doen om hem niet te moe te maken :D Maar tussen ons heeft 'm nog wel even tijd om terug te recupereren. Als je trouwens naar zijn thuis gaat om nog enkele dingen te bespreken dan rijden jullie voorbij ons huisje :D Robby en wij wonen maar enkele huizen van elkaar af (we wisten het zelf niet van elkaar :D)
Hier nog 17 dagen te gaan, bij jou nog een kleine 50tal? Geniet er maar van want deze vliegen echt om!
xx
|
|
Ruben
7-9-2013
|
20-8-2013 14:15:03
Hey getrouwde doos, fijn je nog eens te lezen! Bedankt vr je mooie tekstje. Idd, het is een dubbel gevoel, ik ben echt zeeeeeeeeer blij dat alle geregel achter de rug is, maar zal het nadien ook wel weer missen. nu de laatste rechte lijn in.
Dikke kus :D
|
|
Vanessa
31-8-2013
|
20-8-2013 14:40:16
Hier ook helemaal mee met dat dubbel gevoel. Al overheerst momenteel toch vooral de opluchting dat er terug wat ruimte vrijkomt in mijn hoofd :-) Heb wel wat schrik voor het 'zwarte gat' na ons huwelijk. Ben er zolang en zoveel mee bezig geweest en op één dag gaat het gewoon allemaal voorbij zijn. Gelukkig heb ik dan mijn man en mijn 2 kleine mannetjes om me mee bezig te houden ;-) Ik heb ook ongelooflijk veel gehad aan dit forum. Thanks aan iedereen.
|
|
Nadia
5-10-2013
|
20-8-2013 14:58:37
yep, wij hebben Robby ook! En goed om te weten, we zullen tuut'en als we door de straat rijden, kwestie van dat je ons zeker hebt gehoord dan! hah
amai, 17 dagen... dat klinkt zo idyllisch hier staan er nog 45 op de teller... iedere keer als dat getalletje vanvoor verandert, ben ik al blij haha maar 't is inderdaad genieten en ik kan me voorstellen dat ik op 17 dagen ook ga vloeken dat ik er niet NOG meer van genoten heb
ook ik ben benieuwd naar je laatste berichtjes hier en al helemaaal naar je verslagje en foto's! we tellen allemaal mee af met je!!
|
|
Katrien
20-4-2013
|
20-8-2013 15:08:46
Hihi, ik kom hier ook nog regelmatig piepen hoor! En volgens de teller ben ik ondertussen al 122 dagen getrouwd. Het is inderdaad een leuke periode, al dat voorbereiden, al heb ik er niet optimaal van kunnen genieten. Een zwart gat is er bij mij niet geweest. Ik heb ook al 2 kids (8j en 6j) die me voor 200% weten bezig te houden. Maar de verslagjes van de trouwdagen, de foto's,.... dat vind ik toch nog leuk om te lezen. Dus ik blijf toch nog af en toe terugkomen. Geniet nog maar van de "laatste loodjes", achteraf ga je er met veel plezier aan terugdenken!!
|
|
Sarah
7-9-2013
|
20-8-2013 15:21:31
Hoi, hier ook nog 17 dagen...We kijken er hard naar uit! Maar idd het gaat raar zijn zo terug een lege woonkamer (zonder pompoms , boekjes, gastenlijsten, kaders overal :))
|
|
Vanessa
31-8-2013
|
20-8-2013 15:24:12
haha Sarah, herkenbaar, onze dressing staat ook helemaal vol met ditjes en datjes :-)
|
|
Saar
7-9-2013
|
20-8-2013 19:58:44
Ook hier is het aftellen geblazen. Ik vind het fijn dat alles samenkomt, al het geregel van het laatste jaar. De extra kamer (later hopelijk babykamer) staat ook hier met vanalles gevuld. Vele ideëen hier opgedaan en hulp gekregen met uitwerking, adresjes... Echt fantastisch dat je zo geholpen en gesteund wordt.
Ik zal hier nadien toch ook nog af en toe komen piepen, hoor. Een verslagje posten en foto's, want daar kijk ik bij anderen ook steeds weer naar uit. Zeker degene waarmee je bijna een jaar hebt meegeleefd naar hun dag toe.
Geniet nog van de voorbereidingen, want het is bijna zo ver :)
|
|
krista
9-8-2013
|
20-8-2013 20:04:02
Geniet je laatste dagen nog met volle teugen. Geniet van jullie dag... Geniet van jullie gasten. Ik hoop dat je net gelijk wij achteraf het gevoel hebt dat je niks had willen veranderen. Dan pas is het een geslaagde dag. En hopelijk mag je nog vele leuke momenten delen met jou maatje dat je hier hebt leren kennen... Vrienden zijn bijzonder maar schaars ;-).
|
|
birgitta
6-9-2013
|
20-8-2013 22:26:24
Hier nog 16 dagen. Wat gaat de zomer zo vlug voorbij dit jaar :-)
Wij bouwen ook nog dit jaar dus ik zal wel blij zijn dat dit organiseren voorbij zal zijn. Daarom dat we dubbel en dik moeten genieten van onze dag. 1,5 jaar naar die dag toegeleefd hebben!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|