Nu Online
Momenteel zijn er 602 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie werkt ook met fuchsia?

20-8-2013 17:50:46
Hoi Ladies,

Bij ons staan er nog 86 dagen op de teller, stilaan komt het dichterbij.
Mijn kleed zal uit rok en haltertop bestaan.
Rok is grijze blinkende stof (collections of leijten), topje is gebroken wit.
Ik ben zelf gek van fuchsia en had graag met accenten hiervan gewerkt.
Mijn aanstaande ziet helaas niet zitten om een hemd of das in die kleur aan te doen.
Dus zal ik de accenten bij mij en bij de bruidskindjes leggen.
Zij dragen lichtgrijze kleedjes.
Is het té, als ik hen schoentjes in fuchsia laat dragen?
Of hou ik het bij hun ruikertje en eventueel haaraccessoires...?

Wie werkt nog met fuchsia en welke ideeën hebben jullie voor mij?

Hannelore
15-11-2013
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 934

Evy
28-6-2014
 Meld misbruik20-8-2013 18:01:00

Waarom zou dat té zijn? Past perfect bij grijs en fleurt de boel een beetje op :-)
Ik zou voor schoenen en nog een accent in bv haar gaan. Denkt dat dit perfect gaat, zonder dat het een kleurboek wordt.

Eppie

Meld misbruik20-8-2013 18:07:31

Zou je aanstaande het zien zitten om een bloemetje in die kleur op te spelden? Dat geeft toch een leuke toets zonder dat het echt een fuchsia hemd of das is.

De bruidsmeisjes zou ik zeker schoentjes met fuchsia laten dragen, dat past supermooi bij grijs.

En voor de rest denk ik aan: de lintjes van de ballonnen (of de ballonnen zelf), vlaggetjes, lintjes aan misboekjes/bedankjes, ...

leentje
23-11-2013
 Meld misbruik20-8-2013 19:03:10

Hallo,
Ik werk ook met fuchsia accenten, zelfs in mijn kleed.Ik heb een fuchsia lint en fuchsia kant op mijn kleed.mijn kleed zelf is gebroken wit. Ook mijn schoenen zijn fuchsia. Mijn kindjes hebben een fuchsia vestje en ook schoentjes zullen die kleur hebben. En mijn toekomstige zal ook een fuchsia das aan doen.
Zelfs in de zaal werk ik met dit kleuraccent. Het leven is al grijs genoeg, het mag wel wat kleur hebben hé. Er zullen er zijn die het er over vinden maar ik vind het een mooi kleurtje, en mijn kindjes ook (twee meisjes)
Ik zou je bruidskindjes zeker schoentjes in fuchsia zoeken hoor!

groetjes
Leentje

Hannelore
15-11-2013
 Meld misbruik20-8-2013 19:07:12

Oh super, dat sterkt me in mijn keuze, bedankt!
Ik denk dat een bloem zeker moet lukken voor mijn man.

Schoentjes worden dus ook fuchsia, de twee meisjes dan, voor het zoontje zal ik ook een bloem laten opsteken denk ik.

De uitnodigingen zijn trouwens ook met fuchsia :-D

krista
9-8-2013
 Meld misbruik20-8-2013 20:14:44

Hoi Hannelore,
ik weet niet of jullie jullie zaal zelf moeten aankleden.
Wij hadden lemon groene tafelkleren in papier op de tafels liggen. Daarop hadden we fushia potjes voor hapjes op staan, fushia servietten, onze ballonnen ter decoratie waren met fushia onze ballonnenboog buiten was wit met fushia. Ons feestreglement was fushia met lemon groene linten ... Dus lemon en fushia is super samen ;-). Mss ook een tip.

Kirsten
11-5-2013
 Meld misbruik20-8-2013 21:05:15

dag Hannelore,

bij ons was het thema "a touch of pink". in de uitnodiging zat deze kleur verwerkt en we trokken dit verder naar de rest, ook de gasten.
bv in mijn boeket, corsages, de suite had een das, mijn man had een das met klein accentje er in en sokken (mss iets voor jouw toekomstige? valt minder hard op), ook de theelichtjes op de tafels hadden deze kleur en de bloemstukken hadden ook fuchsia. de wensboom kreeg ook een roze touch door de touwtjes en het loge op de kaartjes. Ik ga deze week nog proberen om eindelijk een verslag te schrijven van onze dag met foto's. Dan kan je daar altijd eens piepen.
veel succes!

Hannelore
15-11-2013
 Meld misbruik20-8-2013 21:27:02

Ooh bedankt Kirsten, daar zitten enkele leuke tips tussen. En die sokken onthoud ik zeker !!

Kirsten
11-5-2013
 Meld misbruik20-8-2013 22:20:06

Heb de foto's gepost in een nieuw bericht

Tanja
13-9-2014
 Meld misbruik21-8-2013 10:51:24

Lijkt me ook super leuk ! Ik zou hem indd vragen of hij het ziet zitten om een corsetje te dragen met die kleuren in. Ik vind de link tussen bruidsboeket en het corsetje wel een must. Je kan eventueel het fuchia doortrekken in uw bedankingskaartjes of bedankgeschenkjes. We zijn toch allemaal zo verliefd op roos hé :D ik hoop dit ook te verwerken in onze trouw

Joke
27-7-2013
 Meld misbruik21-8-2013 13:37:52

Hoi,

wij gebruikten ook fushia.
Ik had een wit kleed met fushia verwerkt in de sleep + in de bloem aan de voorkant + enkele hangende lintjes onder de bloem. Ik had een prachtig bruidsboeket van de vilten bruid in fushia tinten en de suite en mijn man had soortgelijke corsages. Dat gaf direct gans de suite een fushia accentje.
Wij hadden ook witte ballonnen met fushia lintjes eraan.

Alvast veel fushia-succes!

Hannelore
15-11-2013
 Meld misbruik21-8-2013 21:09:35

Oooh Joke, kan je me een fototje tonen van je boeket? Ik sta enorm in twijfel of ik de vilten bruid vraag, of toch een echt boeketje bestel. We trouwen in november, en ik ben wat bang dat er tegen dan geen fuchsia bloemen meer zullen zijn....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...