Terug naar overzicht
Een boekje met 101 redenen waarom jij van hem houdt? ik heb zelf zo een gemaakt en dat aangevuld met leuke foto's van onze mooiste momenten! kan je zelf maken via snapfish of via het kruidvat en is een heel ontroerend cadeau
dat is een heel leuk en origineel cadeau maar ik denk dat voor zoiets al te weinig tijd is hé Margot...want nu begint het inderdaad te korteneen hervulbare aansteker moet je toch vinden denk ik. Vroeger was er in Tienen een tabakswinkel daar vond je dat...weet niet of die nog bestaat.Woon al 10 jaar niet meer in Tienen.Maar ergens in het Leuvense moet da ook zijn denk ik.Ik heb voor mijn ventje een mok met een foto van onze kids (foto hadden we ook voor uitnodiging gebruikt) en die kan hij op zijn werk zetten om te gebruiken en dan maak ik een bon of zoiets voor zijn tatoeage opnieuw te laten doen.Heeft enkele jaren geleden één op zijn been laten zetten en is heel slecht gezet...het stoort hem nog steeds maar vind het jammer dat hij er terug evenveel moet voor betalen als de eerste keer dus daarom dat ik hem het cadeau doe...anders komt het er nooit van.laat weten als je iets hebt gevonden hé
Ik heb wat gegoogeled (hoe schrijf je dat nu toch???) en kwam op dit uit.Ik heb het niet helemaal in detail bekeken, maar denk dat het enkel webwinkel is. Ik ken het niet, dus je zal nog even moeten rondzoeken naar ervaringen van deze webwinkel.http://www.flamebox.be/en/57-personalised-engraved-zippo Succes nog met de laatste voorbereidingen! En geniet met volle teugen van je dag!
Mister Minit? (schrijfwijze)Van die schoenmakers / sleutelmakers graveren meestal ook sleutelhangers en aanstekers.
idd is wel mooie ideemaar ik heb al zoveel aan men hoofd dat ik daar liever niet aan begin :D ! aansteker halen en graveren is makkelijker .. hihiik ga deze week er volop mee bezig zijn om eentje te vinden ;-)allemaal thnx!
voor de bruidjes die het wel nog kunnen : mini in the box .com eens bezoeken ! ;-) als je onder 22 euro in totaal hebt moet je geen douane kosten betalen ( anders wel +20 euro ,.. )maar levertijd is helaas 15 a 20 dagen , terwijl ik over 15dagen trouw ! :-)Maar morgen ga ik eens gaan kijken in brussel , wie weet ..