Nu Online
Momenteel zijn er 602 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dag indeling

22-8-2013 15:40:12
ik kom echter niet overeen met mijn toekomstige over de dag indeling,
om 11 uur gaan we naar het gemeentehuis en daarna zouden we nog rent te priest doen.
maar dit zal in de namiddag wss zijn,
ik dacht er tussen voor de aanwezig mensen iets klein te eten te geven(broodjes) en dan met de receptie rond een uur of drie te beginnen en dan het eten en avond feest
mijn partner zag het eerder zitten om alles achter een te zetten en om 13 uur al aan tafel te zitten en alles aan te sluiten, want s'avond zouden we en frietkot laten komen en hoe ik het in gedachten had zou zijn zou dat te rap achter elkaar zijn.

er zullen nog wel dingen komen zeker waar we niet overeen komen

ine
25-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 783

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik22-8-2013 15:45:31

Bij ons was het ook om 11uur in het gemeentehuis. Daarna zijn we samen met de "suite" broodjes komen eten bij ons thuis. Zij zijn blijven zitten terwijl wij foto's gingen maken, en tegen 16u gingen we naar de feestzaal en hebben we daar een ceremonie gehouden met iemand van De Mens (gelijkaardig aan Rent a priest, maar dan vrijzinnig).
Nadien receptie en aan tafel.
En dit was een perfecte dagindeling. Niet TE druk, smiddags toch even kunnen bekomen met een broodje en een drankje, alvorens de ceremonie begon.

Goed praten over alles en de voor en nadelen afwegen.
Geven en nemen he ;) een goed huwelijk begint daarbij!
Succes!

Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik22-8-2013 15:52:49

Om die reden trouwen wij om 13u30 in het gemeentehuis, nadien een ceremonie in de feestzaal (bij mooi weer buiten) en aansluitend de receptie. Na de receptie trekken we foto's en nadien begint het feest (mensen receptie en avondfeest zijn verschillend. Degenen die op allebei uitgenodigd zijn, kunnen in de feestzaal iets blijven drinken als ze dat willen.)

sandra
13-9-2013
 Meld misbruik22-8-2013 15:58:01

misschien kan je s'middags iets uigebreider eten bijvoorbeeld koud buffet ipv broodjes? en dan in de namiddag de receptie, en s'avonds een frietkot?

Bij mijn schoonbroer hadden ze dat zo gedaan en ik heb geen honger gehad hoor :-)
En daar was geen receptie met hapjes, wel na de frietjes nog taart!

groetjes

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik22-8-2013 16:35:37

Wij hebben onze burgerlijke trouw om 11u30. Daarna doen we een broodjeslunch en gaan wij foto's trekken. De andere mensen moeten zich dan maar bezig houden. Daar maakt niemand een probleem van. De mensen die dichtbij wonen gaan naar huis. De mensen die van verder komen hebben bijna allemaal een hotel geboekt en zij gaan naar hun kamer om nog even te rusten/zich op te frissen of trekken de stad in.

Om 17u is er een ceremonie in de feestzaal en vanaf 18u00 receptie en avondfeest.
Wij voorzien dan rond voor 's nachts nog wat broodjes.

Als je om 13u al begint met je receptie gaat je feest dan niet héééél lang duren? Of doen jullie geen dansfeest?

noortje
14-9-2013
 Meld misbruik22-8-2013 16:50:25

Wij trouwen om 13.30 voor de wet, hierna gaan wij foto's maken en gaat de familie naar de feestzaal waar ze hapjes en drank krijgen.. Ze moeten zich ook bezighouden tot we terug zijn, hier word ook geen probleem van gemaakt :)

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik23-8-2013 11:34:57

Wij trouwen om 10u30. Niet voor de kerk maar wel uitgebreid op het gemeentehuis (+/- 45 min) Daarna gaan we naar het ouderlijk huis met de suite voor de lunch. Rond 14u zullen wij op fotoshoot vertrekken en verwachten we de genodigde voor het diner rond 17u à 17u30 aan de feestlocatie. (Receptie start om 18u, maar willen nog wat foto's nemen eerst) Dus na de lunch zijn ze bij ons ongeveer 3u vrij. De broers en zussen brengen dan de kindjes naar de babysit en de rest houdt zich wel bezig dan. Er is genoeg te doen in de buurt of ze kunnen zich nog gaan opfrissen etc.. Of bij het ouderlijk huis nog een party houden terwijl wij weg zijn

Elen
5-10-2013
 Meld misbruik23-8-2013 12:09:23

Wij hebben er ook een heel discussie over gehad ze. Het enige waar mijne vent mij op tegenwerkte. :p Dit is onze dagindeling:
7u tem 11u: haar en make-up voor mij en bruidsmeisjes en mama
11u30: kleed aandoen
12u: bruidegom komt mij uithalen
12u30 tem 15u: broodjesreceptie met champagne voor de suite terwijl wij fotoshoot hebben
15u30: Kerk
18:00 receptie
20:00 eten
:-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...