Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

2-8-2013... onze prachtige dag!

23-8-2013 5:20:30
Hoi bruidjes en bruidegommetjes...

Wat niet kunnen slapen al niet kan doen... eindelijk tijd om een verslagje te typen van onze prachtige dag!

De avond van te voren ging ik voor de laatste keer thuis slapen... Dit deed toch een beetje raar hoor, zo m'n liefje achterlaten... dus bijgevolg kwamen de traantjes alweer snel boven! Hebben al enkele mooie kadootjes gekregen toen. Uiteindelijk is het toch een gezellig avondje bij ons thuis geworden en om 23u gingen de lichtjes uit.

Maar zoals verwacht, nauwelijks iets geslapen en om 6.15 liep de wekker af. Van zenuwen was nog niet echt sprake, maar toch had ik niet echt honger... Gelukkig nog tijd genoeg om af en toe iets in m'n mond te steken. Om 7u kwam de kapper binnen en begon zij direct aan mijn zussen en mama en rond 8u was het mijn beurt... spannend toch!

Dan ging het ineens snel! Plots was het 9.30 en werd m'n liefje thuis opgepikt door de ceremoniemeester en stond in ineens voor de deur! Toen gierden de zenuwen door m'n lijf... Wat was ik blij dat ik eindelijk naar beneden mocht en de deur mocht open doen! En waauww... Enkel m'n liefje zag ik staan in zijn prachtig kostuum... alle mensen errond waren even vergeten... Gelukkig had m'n ventje de geborduurde zakdoekjes bij, want ze kwamen al direct van pas!

Dan hebben we eventjes een glaasje gedronken en konden we de andere mensen van de suite ook even begroeten, maar uiteindelijk heb je toch de meeste aandacht voor elkaar! :)

Uiteindelijk was het 10.45 en was het tijd om te vertrekken naar het gemeentehuis. De ceremoniemeester stelde voor dat iedereen zijn kostuumvest mocht uitlaten omdat het al zo warm was (We hadden dan ook de warmste dag van het jaar gekozen om te trouwen! :) )
Op het gemeentehuis was het snel geklonken en nadien nog eventjes tijd om wat familiefoto's te trekken!

Dan op naar de kerk! Er stond al wel wat volk klaar en de zenuwen kwamen weer even opzetten! Vooral toen ik met m'n papa zat te wachten in de auto voordat we binnen moesten gaan... je ziet de mensen in de kerk zitten, in spanning afwachten en dat gaf toch weer wat zenuwtjes... Toen was het zo ver... iedereen stond klaar en ik mocht binnenkomen... Ook weer een moeilijk momentje hoor maar gelukkig stond m'n ventje daar en eens bij hem was het weer helemaal in orde!

We hadden een keimooie viering, iedereen was ontroerd! Er werd ons meermaals gezegd dat we hadden moeten zeggen dat ze zakdoekjes moesten meebrengen! :) De mensen die de muziek opluisterden waren vrienden van ons en ze deden het echt keigoed! We hadden echt een moeilijke keuze en zij hebben dat fantastisch aangepakt!
Grappige noot was wel dat we onze ringen bijna niet aankregen door de warmte :)
Maar eens het toch gelukt was verliep alles verder vlekkeloos! Zo blij waren we dat we eindelijk man en vrouw genoemd konden worden! En de vlieg die in de beker wijn zat, die namen we er maar even bij ;)

Na de viering ging de suite naar de zaal en gingen wij foto's trekken... lekker warm, maar keileuk, even een momentje voor ons twee tijdens de picknick... fotograaf en videograaf liepen er ook wel rond, maar ze gunden ons wel eventjes ons moment om een hapje te eten en eventjes te genieten van elkaar!
Daarna nog wat mooie, leuke foto's getrokken tussen de bootjes, aan het water aan de jachthaven van Herentals... en dan weer op naar de zaal!

De receptie en het avondfeest verliepen zonder problemen en wat was het fijn dat zoveel mensen mee in onze vreugde wilden delen!
Het was keilekker eten, jammergenoeg hebben we er zelf niet zo veel van kunnen eten door de warmte en de spanning. Een leuke noot van de zaal was ook dat mijn ventje dan de wijn mocht voorproeven in een megagroot glas! Was een leuk extraatje!
Om 4 uur eindigde ons supergeslaagd feest, deden we nog een keer onze openingsdans (die nu extra leuk was nu alle spanning er af was) en om 6u lagen we in ons bedje na een gepuzzel om het kleed uit te krijgen en een verfrissende douche (dat was ook wel even nodig!)

Dag nadien een lekker ontbijt van mijn ouders, nog even op ronde bij de ouders, cadeautjes bekijken en dan de valiezen nog een keertje checken zodat we zondags 's morgens om half 6 konden vertrekken naar Zanzibar (rust) en Tanzania (Safari)! Een heerlijke reis en een echte aanrader!
Lekker nagenieten van onze trouw en eindelijk even 2 weken volledige aandacht voor elkaar!

Ondertussen kregen we onze prachtige film ook al in handen van onze dag en deze benadrukt toch nog maar eens hoe een mooie dag dit was! Dit merk je de dag zelf toch ook wel, maar uit reacties van anderen, de film, de foto's en onze eigen indrukken besef je het achteraf nog eens extra!

Nu nog even in spanning afwachten op de fotoalbum, maar dat zal pas november-december worden!

Personen waar wij een beroep op gedaan hebben en ook zeer tevreden van zijn:
- Videograaf: Freddy Van de Cauter uit Sint-Antonius (Zoersel)
- Ceremoniemeester en wagens (Mercedes E-klasse): Karel 's Jegers uit Herselt
- Zaal: De Hezehoef Olen
- Bloemen: Amaryllis Lille

Veel liefs

NiDi
2-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1258

Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik23-8-2013 7:09:56

Proficiat!

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik23-8-2013 7:55:25

Proficiat

Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik23-8-2013 7:58:27

gefeliciteerd! het klonk als een fantastische dag, en geweldige huwelijksreis! nog een dikke chapeau om die hete dag te overleven zonder grote kleerscheuren ;)

krista
9-8-2013
 Meld misbruik23-8-2013 8:45:23

Proficiat,
blijf nog maar een hele tijd nagenieten ;-).
Een trouwdag is toch een superdag he :-).

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik23-8-2013 9:04:49

Proficiat, mooi verslag van een mooie dag!

Eva
4-11-2013
 Meld misbruik23-8-2013 9:12:56

Dikke proficiat! Geniet van elkaar en alle mooi herinneringen.

Vraagje: waar hebben jullie die geborduurde zakdoekjes laten maken? Dank je

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik23-8-2013 9:36:17

Leuk verslagje! Klinkt als een prachtige en ontroerende dag!

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik23-8-2013 10:13:41

ooohhh dat klonk ècht als een fantatisch, heerlijk, zalig dagje!! (en reis :-) )

geniet nog geweldig na ervan en ontzettend proficiat!!!!

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik23-8-2013 10:40:26

Dikke proficiat!!!! Genieten maar!!!! Liefs Caroline x

Ina
4-5-2024
 Meld misbruik23-8-2013 11:16:59

Oh een zeer mooi verslagje, ik kreeg er kippenvel van :-)Nog een dikke proficiat en geniet er nog van !! xx

NiDi
2-8-2013
 Meld misbruik23-8-2013 20:11:10

Dank je wel allemaal!

De zakdoekjes hebben we laten maken bij borduuratelier jantje (http://www.borduuratelierjantje.nl/webshop/welkom )

Leuk gedaan en voor weinig geld!

liefs x

Nele
4-7-2014
 Meld misbruik23-8-2013 21:00:07

Proficiat!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik28-8-2013 9:59:57

Mooi verslag van een mooie dag!
Dikke proficiat en veel nageniet-plezier!!

groetjes
Sandra

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info