Terug naar overzicht
Geniet van jullie dag morgen - de kleine dingen lossen zichzelf morgen op!
Veel plezier en genot morgen!! Als die zakdoek je grootste zorg is, komt het zeker goed!! ;-)
zooo heerlijk - geniet er maar van! het weer, dat komt vanzelf wel goed! af en toe eens een bui, dat is nog te doen eh :-) en zoals Vanessa al zei: als je zakdoek je grootste zorg is ..... :-) helemaal waar!! dus laat het maar los, laat het maar op je afkomen en je zal zien dat het een van de mooiste dagen van je leven zal worden!!proficiat alvast!!!!
geniet ervan meid!
Ik krijg zoooo stress van dat weerbericht e! Eerst ging het prachtig weer zijn, 28 graden. Nu staat er 20-22 graden met grijze wolken met soms bliksemschichten! ach ja, niets aan te doen e!:)heel veel succes morgen, ik hoop dat 't ook voor jullie een prachtige dag wordt!x
Hey Ellen, zoals je tegen je medebruidjes zegt. Relax en probeer te genieten :-).Ik zeg erop relax en geniet gewoon, de hele dag door ...Het is jullie dag, druk jullie stempel erop...Ik hoop dat jullie net gelijk wij achteraf zoiets hebben van wij zouden niets veranderen als we opnieuw mochten beginnen ;-).Dan pas hebben jullie een geslaagde huwelijksdag gehad.Geniet van de hele dag, we denken aan jou. X
Het weer kan je niets aan veranderen maar zelfs met rotweer zullen jullie nog wel een prachtige dag hebben! Geniet er van!
veel geluk,ELLEN en CATHERINE,en geniet,geniet....enja,morgen is't da weer maar het veranderd elke keer als ge het weerbericht hoord,dus we zie wel,ik geloof,heb ik al van het begin gelooft...............VEEL ZON!