Nu Online
Momenteel zijn er 564 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help !

24-8-2013 14:18:09
Hier zit ik dan ... te treuren ...
Tussen mijn vriend en ik zitten er al paar dagen twijfels. Hij heeft koud water vrees ....
En nu vertelde hij zonet dat hij het allemaal niet meer weet.
Hij weet goe genoeg dat hij nooit nog iemand als mij gaat vinden, maar hij weet niet of hij nog genoeg van me houdt...

We zijn 7jaar samen ...

Hebben nog bruidjes dit meegemaakt? Heeft het met de trouw te maken?

:(

Elke
11-1-2014
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1382

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik24-8-2013 14:34:24

:-( Echt niet leuk om te lezen.
Ik kan je niet bijstaan met raad want wij hebben dit niet mee gemaakt.
Maar ze zeggen wel altijd dat het 7ste jaar het moeilijkste is... Wij hebben hier toen ook wel even een moeilijke periode gehad. Rond de 5 a 6 jaar maar dat was omdat het niet wilde lukken met kinderen en we een beetje op de toppen van onze tenen liepen.
Probeer genoeg met elkaar te praten. En vertel hem gewoon wat je voelt met je hart...

Dikke knuffel en veel liefs
Caroline

Tamara
28-6-2014
 Meld misbruik24-8-2013 16:06:40

Oei Elke, heel veel raad kunnen we je niet geven omdat we je natuurlijk niet persoonlijk kennen maar van mijn gevoel uit geef ik je deze raad, praat met elkaar. Wees open tegenover elkaar. Desnoods stel je de trouw (weet wel niet hoe het zit met je voorbereidingen) wat uit als het echt dat is die hem zo bang gaat maken...
Kwens jullie heel veel geluk x

Claudia
14-6-2014
 Meld misbruik24-8-2013 16:49:54

Ohnee, wat erg voor je! Idd praten... meer kan je niet doen denk ik. Ik duim voor je!

Ne
28-9-2013
 Meld misbruik24-8-2013 17:54:27

Zelf merk ik dat een verlovingsperiode niet makkelijk is. Ik hoor dit ook van vele anderen... Veel over praten en eventueel samen eens naar een therapeut om wat zicht te krijgen op alles. Succes ermee..

Katrien
19-1-2018
 Meld misbruik24-8-2013 18:15:30

Hey Elke,

Jammer om te horen dat je verloofde plots koud water vrees heeft gekregen.
Er wordt inderdaad gezegd dat er iets bestaat als de "7year itsh"
Misschien heeft je vriend eens enkele dagen tijd nodig voor zichzelf, zodat hij eventjes tot inzicht kan komen wat hij nu echt wilt.
Hier helpt het ook af en toe om mekaar een dagje alleen te laten en te ''vluchten" naar familie/ vrienden.
Wij zien elkaar doodgraag, maar die tijd hebben we soms beiden nodig!
Daarnaast zoals iedereen al aangegeven heeft: praten, praten en nog eens praten, maar nu zou ik hem eventjes rust geven.

Heel veel succes, een dikke knuffel en hopelijk komt alles goed.

Groetjes Katrien

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik24-8-2013 19:04:53

zoals er anderen hier boven mij hebben gereageerd, praat met elkaar.misschien heeft het huwelijk daar inderdaad mee te maken. Ik zelf heb te horen gekregen van mijn verloofde dat hij geen zin heeft om elke dag wel met iets geconfronteerd te worden in verband met onze trouw. (ik neem alles op mij van organisatie omdat hij zich daar niet wil mee bezig houden) maar tegelijkertijd moeten alle puntjes op de i staan wat hen betreft. Met als gevolg dat ik ook zijn mening en goedkeuring wil, maar er voorlopig dus niet over praat. Ik ben van oordeel dat ik binnen een week of 3 weer aan het werk kan met mijn voorbereidingen. Mannen hebben precies niet door dat de tijd vliegt om alles op tijd rond te krijgen :-) Dring je vooral niet op en vraag naar zijn gevoelens hoe het komt dat hij twijfelt. En trek er desnoods eens een weekend op uit om te herbronnen. Veel succes

Joke
25-5-2013
 Meld misbruik24-8-2013 20:37:12

Hey Elke,

Niet plezant om te lezen , maar zoals zovelen hier boven geschreven hebben is communiceren echt wel het belangrijkste punt nu.
Toen wij beslist hadden om te trouwen hadden we allebei ook wel een moment dat we dachten van "dit is wel heel serieus he nu" We dachten ook van zijn we er wel klaar voor, om zo een grote stap te zetten, terwijl we op dat moment ook samen aan het bouwen waren. Maar toch geeft trouwen een vele grotere verbintenis.
Ergens zijn die twijfels wel normaal maar ik denk als jullie als koppel hierover praten en communiceren jullie dag fantastisch zal zijn en jullie des te meer zullen beseffen hoeveel jullie van elkaar houden en hoe sterk jullie relatie ook is. Iedere relatie kent zijn ups en downs maar ga er voluit voor Elke, laat hem zien en merken met wat voor een fantastische vrouw hij zijn leven zal delen!!
In ieder geval veel succes en als je nood hebt aan een babbel, is er nog altijd het forum he :-)
Vele groetjes Joke
xxx

Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik25-8-2013 10:51:03

Hey! Ik denk dat het overal wel eens een beetje minder gaat. Ik denk nu gewoon dat het belangrijk is dat je je vriend niets kwalijk gaan nemen en misschien hem even tot zichzelf laat komen? Het is voor jou niet aangenaam, maar jullie komen er wel door!

Elke
11-1-2014
 Meld misbruik25-8-2013 12:31:03

Bedankt voor de super reacties! Heel lief, een hart onder de riem.
Ik heb hem gisteren laten doen, hij is met de moto gaan rijden en erna een bad genomen.
Ik heb hem erna wel gevraagd dat ik graag duidelijkheid wil en weet wat en hoe.
Als ik voor een appartement moet gaan zien, de mensen moet afbellen ....

En hij zei met gisteren avond: ik blijf bij u, ik ga echt niet weggaan. We zullen er terug voor vechten....

Dus hopelijk blijft dat gevoel zo.
Ik hou jullie op de hoogte, en hopelijk met een verslag van onze trouwdag ;).

Elke

Anneleen
14-8-2014
 Meld misbruik25-8-2013 14:57:29

Hey Elke,

jouw eerste berichtje was niet zo leuk, maar het laatste is des te leuker!!!
Geniet ervan, doe het rustig aan en geniet er volgend jaar van!
Ik duim mee

Joke
25-5-2013
 Meld misbruik25-8-2013 16:17:02

Hey Elke,

Dat is in ieder geval al een super bericht!! En super dat hij zelf zegt dat hij ervoor gaat vechten!!
Ga ervoor, veeeel succes!!
Ik duim en volg u ook mee :-)

Katrien
19-1-2018
 Meld misbruik25-8-2013 17:11:17

Hoera!!
Veel succes en ik volg je ook tot in Januari!!

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik25-8-2013 19:16:47

Super nieuws Elke!!!!
Echt geweldig nieuws!!!
Kei goed dat hij zelf zegt dat hij wilt vechten!!!
tonen dat hij je super graag ziet!!! Dat kan niet anders dan goed gaan!!!
We duimen mee en wachten op je verslagje van januari!!
Liefs Caroline

Tamara
28-6-2014
 Meld misbruik28-8-2013 9:52:38

hey hey, blijf je ook volgen Elke. Jullie komen er wel, ben ik van overtuigd! dikke knuff

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...