Terug naar overzicht
Ik vind dat de (schoon)ouders zich daar niet mee moeten moeien. Als ze al moeilijk doen over tafelnamen, jeetje! Nu doen wij ook geen speciale tafelnamen omdat ik dat teveel gedoe vindt maar al jij graag Anderlechtspelers van 2009 als tafelnaam wilt dan doe je dat toch gewoon! (Ik zou er wel de uitleg bijzetten waarom want anders zou ik dat persoonlijk nogal vreemd vinden). Een heel paars-wit thema zou ik toch vermijden, misschien tof voor een verjaardagsfeest met thema maar past toch niet echt voor een trouw (vind ik).
Hey,Ik weet wat je nu meemaakt... Ik heb ook zo van die schoonouders en mijn verloofde durft er ook niet tegenin gaan omdat hij bang is van hen te kwetsen of iets verkeerd te zeggen. We hebben dus besloten om niets meer te bespreken en gewoon onze zin te doen...Ik zou het nog eens rustig bespreken met uw toekomstige en dan samen de knoop doorhakken. Uiteindelijk is het jullie dag hé :)En gewoon even zeggen dat ik het een originele manier vind om de tafels in te delen. Dit is volgens mij iets die jullie kenmerken dusja...Succes ermee hé :)
Aiai, ze hebben regel nummer 1 gebroken: "Spreek de bruid nooit tegen" ;).Ik vind ook dat een tafelthema iets met het koppel te maken moet hebben. Die Anderlechtspelers vind ik wel grappig gevonden. Iedereen zal zich afvragen waarom en dan kan je dat nog verwerken in je speech. levert ineens een gespreksonderwerp op.
Doe gewoon je zin, maak voor de tafelnamen een soort grote panini kaartjes van de speler van Anderlecht en daarmee basta.
Doe maar gewoon waar jullie zin in hebben :) ik zou het inderdaad ook wel ergens vermelden hoe jullie eraan komen, want het is geen vanzelfsprekend 'thema' voor tafelnamen, maar zeker origineel!!Wij zijn er ook al aan het nadenken over tafelnamen, ook al is onze zaal nog niet eens gereserveerd :)
ik vindt het juist een leuke idee dat jullie eerst in gedachten had! :)bij ons was het ook verschillende ideeen , en we hebben de onze bijgehouden!:)
Hoi,Tafelnamen, het is wat he, wij hebben na 5x veranderen eindelijk iets gevonden wat we willen, ook als is het nog steeds niet zeker.Enkele van mijn ideetjes waren: plekjes die je met elkaar deelt, plaatsen die je samen wil ontdekken, grappige momenten, liedjes, koosnaampjes en de allerleukste vind ik: Ik hou van je in verschillende talen. In het frans, engels, japans, chinees, duits, italiaans, spaans, ...Wij hebben nog iets anders, dus mag je deze zeker gebruiken.Veel succes en een dikke knuffel!Katrien