Terug naar overzicht
Stress stress en nog eens stress!Alles is ongeveer in orde, maar toch...Hier en daar nog wat kleine problemen die plots opduiken, maar niets dat niet op te lossen valt :-)Veel succes!
Stress valt bij mij momenteel mee, maar den hubbie-to-be slaapt ineens niet meer... De perfectionist in hem steekt de kop op. Heel raar, heb hem nog nooit zo gezien in 10 jaar tijd... Vind het eigenlijk ook wel jammer want van romantiek of zo is geen sprake. Hij zegt dat het pas na de dag zal weggaan. Ik hoop toch dat het dezelfde dag nog is zenne...Redenen genoeg om te stressen nochtans... Mijn kleed is nog maar net ok, de winkel had het keislecht vermaakt. De concierge van de kerk heeft zijn ontslag gegeven en niemand weet wie volgende week de kerk komt open maken. Onze videograaf was onze afspraak gisteren rats vergeten. Mijnen hubbie heeft gisterenavond ons suitevervoer nog veranderd. We hebben nog geen fotolocatie. En geen oudergeschenk. Redenen genoeg dus hé om te stressen...Collega's allemaal, doet da goe hé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!xxx
Maar meisjes toch. Uiteindelijk zal alles wel in de sjakosj komen. Succes nog!
Fotolocatie is ook een probleem bij ons... nog volop aan het zoeken.En de kapper heeft mijn haar super slecht geknipt! Dus dringend op zoek naar een kapper die wel kan knippen & ons (mijn moeder, onze dochter & mezelf) nog een afspraak kan geven voor de dag zelf! Want die kapper komt niet meer aan mijn haar, en dus ook niet aan dat van mijn moeder en dochter...Stress stress stress... :-)
oehoehoehoehoehhhhh!!! ik duim voor jullie allemaal, maar ik weet NU AL dat jullie allemaal een geweeeldige dag gaan hebben! dus tel ik (tussen het duimen door) af naar al jullie verslagjes en foto's succes, lieverds!!!
Hier nog geen stress. Vandaag de ringen gaan ophalen. Morgen moet ik naar de bloemist en leren de bruidskindjes elkaar kennen en zaterdag gaan we de jurk ophalen. Tafelschikking is in orde, misboekjes, kaars, bedankjes en cadeaus staan klaar... Mijn geloften zijn eindelijk af, moet die gewoon nog op een kaartje schrijven. We moeten nog afspreken met de DJ, een openingsdans kiezen, kostuums ophalen en alles moet nog naar de feestzaal. We moeten nog t.e.m. woensdag werken. Het wordt beslist nog druk...Veel plezier met de laatste loodjes en niet te veel stressen, hé! Het wordt vast een hele mooie dag!
Omg... Ik word al zot asek het lees! Succes!!
Bij ons is alles ook zo goed als klaar. Kleed moet nog opgehaald worden en we moeten nog een laatste keer naar de zaal. We zijn vorige week al voor de wet getrouwd. We moeten nog eens met de schoonouders nakaarten daarover, want schoonmoeder heeft heel de dag overal kritiek op staan geven en is beginnen zagen tegen mijn man over allerlei onbenulligheden. Dat willen we echt vermijden de 7e september. Het is erg dat we met zo'n dingen moeten bezig zijn een week voor de trouw, maar ja... Het is vandaag mijn laatste werkdag en dan heb ik drie weken vakantie :-). Ik zit voorlopig erg in met het weer, de voorspellingen worden steeds slechter. Maar goed, is het zo, dan is het zo hé. K ga misschien nog op zoek moeten naar rubberen laarzen voor de fotoshoot ;-).
Hier valt de stress voorlopig nog mee. Kheb mijn portie al gehad. Het ventje kon zondag zijn bed niet meer uit met een hernia. Hij is gelukkig al wat beter maar moet veel rusten. Onze busschauffeur heeft in zijn hand gezaagd en aan mijn kleed was iets vergeten doen. Maar nu terug zeeeennnnnnnn!!!! Voor de rest is alles in orde. Enkel nog mijn tafelnamen in elkaar steken. Donderdag nog een drukke dag kostuums ophalen en alles naar feestzaal brengen. Nu mag het toch beginnen komen hoor, men geduld geraakt op! :-)