Nu Online
Momenteel zijn er 633 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwschoenen laten verven

31-8-2013 9:00:48
Hoi lieve bruidjes en gommetjes,

Ondertussen zit mijn trouwdagje er al 29 dagen en 8 uur op, en zijn we de laatste dingetjes aan het opruimen/reinigen.
Nu heb ik mijn schoentjes van Elsa coloured shoes pink collection Dahlia ivoor, keileuke schoentjes trouwens ;), maar ze zijn een beetje vuil geworden (hakjes gekleurd van het gras en wat strepen er op...

Nu zou ik graag mijn schoentjes laten verven zodat ik ze toch verder af kan dragen, want ze zitten wel heel leuk!

Enig idee waar dit kan gebeuren? (regio Turnhout, Herentals, Antwerpen?)
En moet ik ze dan eerst laten reinigen?

Dank je wel!

NiDi
2-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 850

stephanie
26-4-2014
 Meld misbruik31-8-2013 12:42:52

normaal in de winkel waar je ze hebt gekocht kunnen zit doen. Ze hebben het mij toch zo gezegd. Ik heb ook Elsa coloured shoes

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik31-8-2013 13:32:37

Youniek in Turnhout, zij verkopen het merk, ik heb de mijne daar ook terug binnen gedaan om te laten kleuren. Kdraag ze nog regelmatig:-)

NiDi
2-8-2013
 Meld misbruik31-8-2013 14:32:06

en hebben jullie ze eerst proper laten maken?

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik1-9-2013 9:05:20

nope, gewoon 'vuil' binnen gedaan. Heb ze wel zwart laten verven (dat gaat onder veel)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...