Terug naar overzicht
Hoi, Wij zetten het aperitief er niet op. De mensen zien de menukaart ook meestal pas als het aperitief al voorbij is. :)Wij schrijven gewoon 'dessertenbuffet', het assortiment kazen kan je er eventueel wel bijzetten, maar hoeft niet voor mij. Dat van de drank, daar had ik nog niet zo over nagedacht... Is bij ons ook wel zo. Ik had gedacht dat mensen die iets anders willen drinken, dit sowieso wel zouden vragen? Is het op de meeste feesten niet zo dat je alle dranken de hele avond kan krijgen?
Ja maar vorig jaar was ik op de trouw van mijn nicht en ik vond dat toen echt schandalig. Wij waren enkel uitgenodigd voor dessertbuffet en kwamen toe. We kregen een glaasje champagne maar mijn man drinkt dat niet. Ze vroegen niet of hij iets anders wou. Mijn glas was leeg maar we hebben daar nog een uur gezeten zonder drank. Dan mochten we naar binnen voor dessertbuffet maar alle andere tafels mochten eerst gaan, dan pas wij. Aan het dessertbuffet, dat toen wij er waren al leeggeplunderd was, kon je koffie of thee nemen. Mijn man drinkt dat ook niet en had dus ondertussen al 3u niets kunnen drinken. En dan zagen we na het dessert ineens mensen lopen met hun drank. Wij zo, huh? Waar halen ze die toch? Bleek dat je zelf aan de toog moest gaan bestellen. Ik hoop echt al die fouten te vermijden op onze trouw. :p