Terug naar overzicht
Ik zou zeker voor cava gaan!! .:-)
Ik liever wijn maar er zullen zeker veel liefhebbers zijn voor cava denk ik.
Op onze trouw is er superveel cava gedronken na het eten. Meer dan wijn.
Als aperitief drink ik graag cava.Maar bij het eten en achteraf verkies ik toch echt wel witte wijn, water of frisdrank (cola of fanta).Met momenten reageer ik net heel gevoelig op cava en merk ik dat ik na 1 glas al moet stoppen.Je kan altijd ook es vragen of ze geen spumante (een soort bruisende witte wijn) in huis hebben en willen serveren. Ook altijd lekker. En bovendien origineel.
als jij dat graag hebt, dan doe je dat toch gewoon? :-)
Hoi Peggy,bij ons is er ook veel meer cava gedronken omdat dit mocht van ons.Ik had zelf voor cava gezorgd en we moesten 1 euro stopgeld betalen (maar met 1 euro extra had ik nog extra voordeel). Uiteindelijk heb ik het stopgeld mogen laten vallen :-).Bij ons is er bijna geen wijn gedronken maar wel super veel cava.Mocht je zelf cava aankopen ga dan bij Delhaize de Delapiére. Bij aankoop van 24 flessen 10 % korting :-).Succes ermee...
Ja, bij ons was dat ook een serieus groot verschil in prjis tss champagne enkel bij aperitief of de gehele avond. Wij doen het niet de gehele avond. Maar als jij dat graag drinkt! Waarom niet?
Wij hebben onze wijn (Rode & witte) en cava buiten de zaal besteld, via iemand die een drankzaak heeftWe gaan de hele avond cava schenken denk ik.. Maar ik denk dat we naar het einde toe wel stoppen met cava te geven.. Ik ga het nog bekijkenIk denk alleszins dat cava 'populairder' is dan wijn! Ik vind het altans lekkerder :p
Bij ons behoort dat niet tot de mogelijkheden maar moest het wel kunnen zou ik er zeker voor gaan!
Gewoon doen wat je zelf wilt. Zo ga ik aan de zaal vragen voor een fles witte martini voor mij en mijn zus. En voor mijn mama ook de cava. En er zijn wel veel mensen dat cava blijven drinken. Liefs Caroline