Terug naar overzicht
Hey Ruben,Ik wens jullie alvast een stralend en liefdevol weekend toe. Hopelijk mogen we genieten van wat zon, want dat is nog net zo leuk! Het wordt alvast een mooie dag voor ieder van ons.Hier wegen ook de laatste loodjes het zwaarst. Nog heel wat heen-en-weer geren en kleine dingen die best wat tijd innemen ... en de laatste puntjes op de i zetten. Maar het komt wel in orde.Geniet ervan!
Hey,Het zal er inderdaad rap gaan aankomen...En ze voorspellen prachtig weer ... +- 27 graden!!groetjes
Jiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk aan ons!!!! Aan alle 6&7 september bruidjes,gommetjes, genieten!!!! Het wordt fantastisch!
Hallo,Hier hetzelfde senario.De laatste dingen nog regelen, afhalen, poetsen....Het neemt allemaal zoveel tijd in beslag.Fijn dat jullie ons allemaal steunen en even de stress van ons kunnen afschrijven.Ben nu snel een boke aan't eten en sebiet er terug tegen aan!We komen er wel dames!Voor iedereen een fantastische huwelijksdag gewenst!groetjes.
Succes allemaaaaaalll!! ik zal vrijdag en zaterdag wel eens aan jullie denken - de gelukzakken met de stralende zonnetjes bovenop jullie stralende gezichtjes ;-) en verder kijk iiik alvast uit naar jullie verslagjes en foto's *hihiii*
Ruben,alles komt uiteindelijk wel goed.Af en toe eens diep ademen.Jij of jullie zijn er al zo lang mee bezig dat alles goed en af gaat zijn.Elke bruid/bruidegom krijgt vroeg of laat af te rekenen met bruidsstress.Gewoon genieten de dag zelf en zorgen dat je echt van elke minuut die dag geniet want de dag en uren vliegen voorbij...Dikke knuffel X
Dat is heel lief Ruben!!!! Voor jullie ook een schitterende dag en een liefdevol weekend gewenst!!! Nu is het echt wel spannend, nog maar 4 keer slapen... Hoop dat ik de dag alles kan "loslaten" en gewoon kan genieten... Dikke knuffel!!!!
Veel succes allemaal, een raad: geniet, geniet, geniet! Wij trouwden ondertussen al 6 jaar geleden op 08 september, dus wij vieren een beetje mee met jullie