Terug naar overzicht
Veel succes! Ook vandaag is het aan ons. Hopelijk zit het weer mee. Maak er een fantastische dag van!
Ruben, geniet van elk moment.Ik wens jullie een superleuk feest toe...En heel veel geluk met jou grote liefde.Alvast een hele dikke proficiat! X
Heel veel plezier vandaag!! Ik hoop dat het een fantastische dag wordt!!Groetjes
Geniet er van! En alvast een dikke proficiat!
gewoon genieten van elkaar en van jullie feest natuurlijk!!
Geniet ervan en alvast een hele dikke proficiat!!
proficiat beiden die vandaag trouwen.het weer hier in kortrijk is alvast supermooi een lichte glimp van een wolk te bespeuren,nu hopen dat het bij jullie ook mooi weer zal zijn,pff 6 maanden lijkt nog zo lang,wil ook nu al zoo graag trouen :p
Geniet maar van deze dag en van alle andere dagen die nog gaan komen ! Proficiat.
Whiii proficiat, dikke zoen!
hallo, we wensen jullie een supertof huwelijksdag toe !en ...........genieten is de boodschap !groetjes
heb aan jullie gedacht vandaag - ik hoop (en ben ervan overtuigd) dat het fan-tas-tisch was en dat het feest nu echt gaat losbarsten ;-)geniet er nog van - ik kijk alvast uit naar jullie verslagje en foto's :-) (we waren donderdag trouwens bij jullie in de straat! hihi)
Sandrine: geniet maar van de voorbereiding. De dag komt er snel genoeg aan. Wij hadden gisteren een fantastische dag. Ben zelf al beetje triest dat het al voorbij is :). Verslagje en foto's komen later.
Hopelijk hadden jullie een schitterende dag!!!! Bij ons was het super!!!! Zo snel dat die dag vliegt, zo jammer... Heb al zin om het nog eens over te doen...Dikke proficiat!!!!
Ik heb ook zin om de dag over te doen maar gaat helaas niet hè :(. Voor jullie ook een dikke proficiat !!!