Terug naar overzicht
Denk dat er nog niet zoveel zullen zijn, maar er zullen er binnen pakweg een half jaartje wel bijkomen denk ik. Iemand moet de eerste zijn voor zo'n groep hè? :-)
Er bestaat een groep 2013 - 2014Dus je kan misschien de groep 2014 - 2015 aanmaken? Ik denk dat er al wel een aantal bruiden zijn voor 2015 en die kunnen dan ook de voorbereidingen volgen van die van 2014 en zo ideetjes opdoen. Er zullen altijd wel bruiden op fb zijn die niet hier op het forum zitten dus dat is ook wel positief dan om toch leven te hebben in de groep
Goed idee Nathalie, daar ga ik meteen mijn werk van maken!
laat het maar weten wanneer je de groep hebt:) ik ben wel voor 2014 maar wil er weg bij:)
laat mij ook wat weten voor de groep op fcb ik ben ook voor 2014 en wil er ook graag bijzijn :)
Ik zou er ook wel graag willen bij horen, want voor ons is het 2015
ik doe ook mee!!!
Stuur de link maar door ik doe ook mee dan!
https://www.facebook.com/groups/161570077382370/ Leuk dat het zo leuk onthaald word XD ik verwacht jullie :)
ik heb me net er voor aangemeld:)
Awel se dan doe ik ook gewoon met jullie mee, als ik mag ;-)
Melissa, je bent niet het enige bruidje die tijdig aan de voorbereidingen begint hoor! Ik wens je er touwens ook veel plezier mee!Laat je me iets weten als je je eerste afspraak met de fotograaf achter de rug hebt? Zou graag weten hoe het is geweest.Liefs, Griet
i'm in.....