Nu Online
Momenteel zijn er 626 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mijn SUPER-vrijgezellen

13-9-2013 17:45:18
Hi Bruidjes en verwanten ;-)

Wou even een verslagje neerpennen over mijn SUPER vrijgezellen 7 sept! Ik was super nerveus want ik had GEEN IDEE wat ze met mij van plan waren! Ik had gekozen voor een klein groepje (9 meisjes, mooi evenwicht, 4 van Leuven waar ik van afkomstig ben en 4 van Oudenaarde waar ik nu woon ;-))

Dus... ik kreeg al een paar dagen op voorhand een onheilspellend filmpje toegestuurd met eerst een aantal romantische foto's van mij en mijne vent, dan ...Tudududummmmm... maar eerst, de vrijgezellen... allerlei zotte uitgangsfoto's van vroeger. Wat ik moest meenemen etc. Super leuk in mekaar gestoken!

Om half 11 moest ik buiten staan op mijn stoep met mijn ogen gesloten. Iets nadien hoorde ik stemmen rond mij en een blinddoek op mijn ogen. Een sluiertje werd op mijn hoofd geplaatst en een sjerp met 'bride to be'. (welke ik trouw HEEL DE DAG EN NACHT heb opgehouden. :p) Ik werd dan in een auto gestoken en vervoerd naar het stadspark in Oudenaarde waar ze een super picknick hadden voorzien met fruitsla en eitjes en alles!

Na de picknick haalden ze een zelfgemaakt ganzenbord boven met foto's van een bodybuilderlichaam en daar Filip zijn smoelke op geplakt. :p De pion was dan een uitgeknipte versie van mijn hoofd. :p
- eerste ronde: het fysieke! Ik kreeg een papier met 4 foto's van lichaamsdelen en mocht daar dan het lichaamsdeel van mijne vent uit halen. (vb. borstkas - vingers - haar - tanden -...)
- tweede ronde: het verbale! aangezien ik een 'inwijkeling' ben in Oudenaarde kreeg ik typisch eunerdische uitspraken te horen en moest ik dat vertalen
- derde ronde: kennis => allemaal vragen over Filip; zijn favo stamcafe, film, lichaamsdeel bij mij, etc. ;-)
Doel van het spel: eeuwige liefde verdienen van Filip! :p Ik was aan het einde niet aan het einde van het ganzenbord dus mocht ik 'bonuspunten' verdienen door door Oudenaarde centrum rond te lopen met een ketting vol snoepjes en die dan te laten afeten door mannen. :p Wel grappig.

Nadien werd ik opnieuw geblinddoekt en meegenomen naar het huis van een vriendin. Daar startte dan een Upperdare. Vond ik de max. Met 9 pers in totaal voor €570 gekocht, ni slecht dus. hahaha! echt, zot veel gelachen. De sfeer zat er goed in!

Dan gingen we met de trein naar Leuven. Daar hadden ze zo'n wellness afgehuurd voor een paar uurtjes. Sauna, stoombad, jaccuzzi, zwembad, hapjes en champagne. DE MAX!

Nadien gingen we dan gaan eten. En ons klaar maken voor een avondje stapje in Leuven. Uiteindelijk hebben ze mij rond half 4 braaf in bedje gelegd in een vriendin haar huis in Kessel-Lo. Ik was serieus zattekes ma kijk, als ge ni moogt zat zijn op uw vrijgezellen, dan moogt ge nooit,eh. ;-)

Echt, het was de max!! Ze hebben er super veel tijd in gestoken en ik zou niets veranderen! Ik hoop dat die van jullie even super is! ;-)

Elen
5-10-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1257

Silke
24-5-2014
 Meld misbruik13-9-2013 17:56:24

klinkt superleuk! ik heb al een verrassings-pré-vrijgezellen gekregen van 3 van mn beste vriendinnen toen we net verloofd waren, en dat was ook zo met vragen die mijn verloofde beantwoord had, en ik moest dan raden wat hij geantwoord had. Supertof!

Ben blij dat je zo'n leuke dag gehad hebt!

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik13-9-2013 23:19:04

keileuk!! fijn eh, als ze je zo goed kennen en verwennen ;-) geniet nog maar lekker na en voor je het weet is 'onze' dag daar :-) (waaattt, nog maar 3 weken...... :D )

stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik14-9-2013 12:14:41

aaammmaaaaaaiiiii !!! kippevel tijdens het lezen
zalig ! geniet nog maar lekker na van je verloving en je vriendinnen, moet super zijn om zoveel mooie en originele momenten met hun te kunnen delen

lieve grtjs

Elen
5-10-2013
 Meld misbruik14-9-2013 14:25:01

@Nadia! Inderdaad, zelfde dag! Komt creepy dichtbij!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...