Terug naar overzicht
Ik volg, we zijn live muziek in de kerk aan het overwegengr
Over twee weken kan ik je vertellen hoe de Wysiwyg wedding singers waren.
Ik ben helemaal voor live zang. Wij hadden dat vorige week op ons huwelijk en het was echt ontroerend mooi!
Mijn man (hihi, nu mag ik dat zeggen he? :d) heeft zelf gitaar gespeeld en gezongen in de viering. Iedereen die er was heeft het er nog over. Zeker doen dus :-)
Hoi Wendy,Op de facebook pagina www.facebook.com/WysiwygWeddingSingers kan je wel wat commentaren vinden vann koppels die de Wysiwyg Wedding Singers voor muzikale ondersteuning hebben gevraagd.Het onderscheid zit hem in het live gebeuren, natuurlijk. Dat is voor een boel mensen een meerwaarde t.o.v. het afspelen van CD's. Natuurlijk moet je zelf uitmaken of die live zang voor jullie de meerprijs waard is. Als je het binnen het hele budget voor een huwelijk ziet, valt dat bedrag nog mee, denk ik ;-)Groetjes,Kris Steenackersin naam van de Wysiwyg Wedding Singers
Hallo WendyOp 10 augustus ben ik getrouwd. Tijdens onze huwelijksmis verzorgde mijn 2 zussen de livemuziek. Normaal gezien begeleid ik hun (we deden al eerder livemuziek tijdens huwelijksvieringen), maar doordat ik nu zelf trouwden deden ze het zelf en heeft mijn schoonzus ook meegezongen. Door livemuziek in je huwelijksviering te doen, zorg je er voor dat deze nog persoonlijker wordt. Ik vind dat dit een heel andere sfeer creeërt dan wanneer je een cd opzet.. Je mag me altijd een mailtje sturen indien je interesse hebt!Groetjes Lien
Lien, ik kan je geen pb sturen... krijg steeds een foutmelding....
Hoi WendyHeb je een privebericht proberen te sturen :)