Terug naar overzicht
Wij hebben onze uitnodigingen besteld via weddingdesigns.nl. Veel keuze en supergoeie service!
wij gaan onze uitnodigingen bestellen via leintjes.nlVeel succes met de voorbereidingen ;-)
mijn verloofde is grafisch ontwerper, dus hij zal onze uitnodigingen ontwerpen. Het drukwerk gaan we laten doen bij een drukker hier in de buurt (De Printerij in Mariakerke bij Gent)
Ik heb ontwerp zelf men uitnodigingen, menukaarten, tafelkaarten, bedankingskaarten, naamkaartjes. Bij de drukker laat ik ze dan gewoon nog drukken. Heb een vijftal ontwerpen uitnodigingen gemaakt, en men verloofde heeft dan gekozen welke het zou worden. Aan de hand van dit ben ik verder gegaan om het overige te ontwerpen. Alles in hetzelfde thema, kleur en lettertype
Tadaaz.be
Ik heb gewerkt met vistaprint: uitnodiging voor de ganse dag, programma, uitnodiging avondsfeest, visitekaartjes, stickers en enveloppes. Ik ben erg blij met het resultaat en heb al veel complimentjes gekregen. Super snelle service voor een lage prijs. Ik kan het alleen maar aanraden.
Wij hebben onze uitnodigingen zelf ontworpen in publisher en zelf afgedrukt. Als je wil kan ik u wel eens een foto doorsturen. Laat maar iets weten op krisjill8289@gmail.com
Wij hadden receptiekaartjes bij carddreams.be besteld.18st. voor net geen 25,00euroen onze uitnodigingen bij kaartje2go. 70 dubbele kaartjes voor 112,00euro.receptiekaartje was voorbeeld van op de site...de uitnodiging had ik zelf ontworpen omdat we onze tweeling er op wilden.Bij beide sites vlot ontvangen.