Nu Online
Momenteel zijn er 618 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Alternatief voor taart ?

15-9-2013 21:30:02
Hallo , wij hebben enkel een grote bruidstaart als dessert. Zou ik nog iets anders voorzien voor mensen die geen taart lusten ? Feestzaal stelt fruitsla voor maar ik weet het niet zo goed.

Peggy
28-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 673

debora
18-7-2014
 Meld misbruik15-9-2013 21:56:58

Bij het laatste trouwfeest dat wij geweest zijn hadden ze buiten de taart nog een beetje chocomousse en een witte mousse voorzien...

sanne
6-9-2014
 Meld misbruik15-9-2013 22:10:56

ik zou je niet extra id kosten werken voor 'mensen die geen taart lusten'. je kan echt niet voor iedereen goed doen..

Martine
14-6-2014
 Meld misbruik15-9-2013 23:39:10

Ik zou inderdaad eventueel iets voorzien, zonder al te veel suiker.
Voor mensen met bijvoorbeeld diabetes of één of andere ei-, melk- of glutenallergie is een taart immers de hel.
Verse fruitsla kan dan een leuk alternatief zijn.

Mijn zus heeft en glutenallergie en is lactose-intolerant. Zij weet zelf dat ze moet opletten en zou je taart dus niet aanraken, hoe lekker die ook is.
Da's niet van moeilijk doen, wel van doodziek zijn achteraf als ze er wel van zou eten.
The same met bijvoorbeeld de melk in de koffie overigens en nog zo van die kleine dingen waar andere mensen niet bij stil staan.

Je kan inderdaad niet voor iedereen goed doen, maar als je er wel over denkt, zou ik het simpel maar lekker houden ;).

Michele
14-9-2013
 Meld misbruik16-9-2013 13:43:31

wij hadden een dessertenbuffet en daar zat fruitsla tussen. Die kom heb ik in een rotvaart zien leeggeraken dus ik kan je dat zeker aanbevelen.
Er was ook chocomous en tiramisu. Die waren ook snel op. geflambeerde pannenkoeken en kleine schuimpjes hebben er langer over gedaan.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...