Terug naar overzicht
Bij het laatste trouwfeest dat wij geweest zijn hadden ze buiten de taart nog een beetje chocomousse en een witte mousse voorzien...
ik zou je niet extra id kosten werken voor 'mensen die geen taart lusten'. je kan echt niet voor iedereen goed doen..
Ik zou inderdaad eventueel iets voorzien, zonder al te veel suiker.Voor mensen met bijvoorbeeld diabetes of één of andere ei-, melk- of glutenallergie is een taart immers de hel.Verse fruitsla kan dan een leuk alternatief zijn.Mijn zus heeft en glutenallergie en is lactose-intolerant. Zij weet zelf dat ze moet opletten en zou je taart dus niet aanraken, hoe lekker die ook is.Da's niet van moeilijk doen, wel van doodziek zijn achteraf als ze er wel van zou eten.The same met bijvoorbeeld de melk in de koffie overigens en nog zo van die kleine dingen waar andere mensen niet bij stil staan.Je kan inderdaad niet voor iedereen goed doen, maar als je er wel over denkt, zou ik het simpel maar lekker houden ;).
wij hadden een dessertenbuffet en daar zat fruitsla tussen. Die kom heb ik in een rotvaart zien leeggeraken dus ik kan je dat zeker aanbevelen.Er was ook chocomous en tiramisu. Die waren ook snel op. geflambeerde pannenkoeken en kleine schuimpjes hebben er langer over gedaan.