Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog wat meer miserie

16-9-2013 9:20:35
Hier ben ik weer om mijn frustraties te luchten, het stapelt op tot de boel ontploft en ik vind niet niet mijn verloofde dat verdiend.
Ik postte hier eerder al een héél verhaal over hoe mijn vriend zijn zus onmogelijk deed (doet) omdat, (ja geen mens weet waarom, omdat ze het kan zeker?)
Dus had ik besloten om gewoon niet te gaan naar haar huwelijk, om erger te vermijden want ik ben nu eenmaal NIET goed in schijnheilig doen.
Nu lees ik dat mijn vriend niet uitgenodigd was op de vrijgezellen van zijn schoonbroer in spé, en ik weet dat dat alles te maken heeft met de beslissing die ik nam en het feit dat hij er mij in steunt... Het hem vertellen, wil ik niet echt doen want dan is de kans groot dat hij reageert in de aard van 'fine, dan ga ik ik ook niet daar dat trouwfeest'
Hou wel in gedachte dat hij ondanks het feit dat ik al vierjaarenhalf moegetergd ben, uitgescholden ben en kut (sorry voor mijn woordkeuze) werd behandeld. Toch nog naar het huwelijk ging gaan (alleen!) omdat dat zijn verplichting is als broer... Ik ben het meer dan moe, en als ik me bedenk dat ik de rest van mijn leven moet omgaan met die verschrikkelijke types, ik wil het er zelfs niet over hebben!

Eerst dacht ik dat het aan mij lag, maar nu ben ik zeker dat dat niet zo is hoor...

Melissa
8-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1055

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik16-9-2013 9:53:59

pppfff zeg, zo vermoeiend van hen...
en zoals je zegt: je trouwt niet alleen met je man, ook met zijn familie en daar kies je niet altijd voor eh ;-)
bekijk het zo; 't is goed dat je weet dat het niet aan jou ligt, die bevestiging heb je nu wel duidelijk gehad...

wat ellendig :-(

Elen
5-10-2013
 Meld misbruik16-9-2013 10:09:18

Mnjah, idd, das zo moeilijk zkr omda ge nooit ni zou willen dat uw verloofde u ooit u kwalijk nemen dat er ruzie is gekomen tss hem en z'n zus. Ik zou nog efkes stillekes zwijge over die vrijgezellen en hem laten gaan naar het trouwfeest. Ik zou zelfs nog schijnheilig durven doen, een verzoeningspoging trachtte met uw schoonzus (ook al ist 100%fake) en komen naar de trouw. Ti's idd zo da je nog tot de rest van je leven vastzit aan die familie,eh. En als er daar ruzie komt, veroorzaakt dat ook sowieso spanningen tss jullie. Believe me, I know! ;-) kheb gstr zelfs nog ne kus gegeven aan mijn schoonpa voordak vertrok, lang leve de fake-smiles!

kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik16-9-2013 10:10:14

wat vreselijk allemaal...
Ik hoop dat dat allemaal niet jullie mooiste dag gaat verknallen.

Waar houden sommige mensen hun toch mee bezig. Die hebben zelf geen leven en zijn stik jaloers. Trek het je niet aan meid jij bent 1000 keer beter

Zo zit ik met mijn schoonouders. Ze zijn niet blij dat we trouwen , zitten mij overal zwart te maken en zelf zijn ze geen haar beter. ggrrrrrrrrrrrr
Als ze zo verder gaan heb ik zelfs zin om te zeggen jullie zijn niet welkom op ons feest.

Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik16-9-2013 10:25:15

@Elen, tot nu toe zijn alle verzoeningspogingen van mijn kant gekomen, ik kan nu wel alles beginnen uitleggen maar dat word dan meteen een heel verhaal. De laatste keer dat ik mijn mond heb open gedaan en mijn gedacht heb gezegd hebben mijn verloofde en zijn vader niet meer met elkaar gesproken, en dat contact is nog steeds niet helemaal hersteld. (Het is al meer dan twee jaar geleden).

Ieder mens heeft zijn grens, en ik kan veilig zeggen dat ik die van mij heb bereikt, het is alleen jammer dat mijn verloofde moet opdraaien voor de keuzes die ik maak om verder drama te vermijden... Maar aan de andere kant, ze houd er van, ze krijgt dan meteen alle aandacht en ze kan haar dan ook in een slachtofferrol steken, want daar is ze sterk in hoor... Je kent vast ook zo'n iemand, iemand die tegen je scheen schopt en dan tegen de mensen gaat klagen hoe veel ze haar voet heeft pijn gedaan op je scheen.

Dat ze mijn mooiste dag gaat verknallen dat betwijfel ik ten zeerste, komt ze dan is ze meer dan welkom, en komen ze niet dan kwetst ze daar alleen maar haar broer mee, (die nogmaals voor de duidelijkheid gewoon naar dat huwelijk gaat).

Ik ben het meer dan moe, al dat schijnheilig doen, achterbaks gezever, een mens is al voor minder naar het buitenland vertrokken.

Selina

Meld misbruik16-9-2013 10:55:20

Ze hebben hem toch wel mooi uitgesloten ! heel erg !
Zou jij graag achteraf vernemen dat je niet was uitgenodigd op de vrijgezellen ?
Of denk je dat hij dat nooit gaat te weten komen ?
Ik zou dit niet kunnen verzwijgen voor mijn vriend.
Ik begrijp dat je dit doet om de boel recht te houden maar ik hoop dat dit niet tussen jullie in komt te staan.

Michele
14-9-2013
 Meld misbruik16-9-2013 11:58:41

Melissa

Je kan je schoonfamilie inderdaad niet kiezen en soms heb je het verkeerde lot getrokken. Die vrijgezellen moet je je niet druk om maken. Mijn broer en schoonbroers waren niet uitgenodigd op de mannen-vrijgezellen gewoon omdat er minder contact is en de groep te groot werd. Uiteindelijk hebben we daar niet over gecommuniceerd en desondanks hebben zowel mijn broer als mijn 2 schoonbroers zich kostelijk geamuseerd op onze trouw zaterdag. We hebben zelfs mooie complimenten gekregen van hen.
Niet alles moet volgens tradities: het is ook gelukkig maar zijn schoonbroer en niet zijn broer. Laat dat voor hem geen reden zijn om ineens weg te blijven van de trouw van zijn zus.
Ik vind het lief van je toekomstige dat hij moeite blijft doen voor zijn familie. Het moet niet altijd even leuk zijn voor jou als hij zulke keuzes maakt maar aangezien hij naar zijn familie blijft te kennen geven dat jij zijn droomvrouw bent, moet hij toch enorm hard achter je staan....en dat is een mooi teken.
Laat je schoonzus voor wie ze is, al zou ik het een beetje aanraden om toch te gaan. Alleen al om haar niet de kans te geven dat ze kan klagen dat jij zo'n slecht mens bent dat je niet eens je vriend wilt steunen om er op haar trouw te zijn....zo'n mensen zijn nu eenmaal idd goed in hun slachtofferrol. Ik zou ze vooral niet gunnen dat ze zich die dag erin kan wentelen.
Je beslist uiteraard volledig zelf en we weten dat je dat in alle eerlijkheid heel serieus zal doen.
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moed

Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik16-9-2013 12:59:17

Kan allemaal mooi kloppen, maar mijn vriend zijn broer was wel uitgenodigd. Dan is het duidelijk toch?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...