Nu Online
Momenteel zijn er 543 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Best weddingdays in history!!!!! 07/09 + 14/09

19-9-2013 23:28:22
Hey mijn medebruidjes,

Onze twee trouwdagen zitten er helaas op maar wat hebben wij genoten!!!!!
Ik ben iemand die (zoals wss heeeeel veel bruidjes en gommen hier op het forum) zeer nauwkeurig en zeer gedetailleerd werkt, dus ik dacht dat mijn trouwdagen tot op de seconde waren uitgestippeld! WAT HEB IK MIJ VERGIST!!!!
Wij zijn zowel op 7 september (wettelijke trouw) als op 14 september (kerkelijke trouw + feest) bedolven onder de verrassingen, het was werkelijk het één na het ander!
Ik ga geen gedetailleerd verslag schrijven, maar ik wil jullie wel graag vertellen wat er (ongepland) gebeurd is.
Op 7 september trouwden wij voor de wet, het plan was om 's middags met de ouders, zussen en beste vrienden iets kleins te eten en 's avonds hebben we een grote BBQ gedaan voor al mijn man zijn vrienden van de voetbal (dat was 70 man, dus die kregen we de 14e er niet meer bij, dus hebben we 2 trouwfeesten gegeven. hihi!! )
Wat is er gebeurd? Mijn man heeft een landbouwbedrijf dus hebben de collega-boeren ons naar het gemeentehuis gebracht met 10 tractoren!! Echt hilarisch! Een half uurtje voor we moesten vertrekken zei mijn schoonmama dat we buiten moesten gaan kijken en daar stonden 10 van die grote tractoren en zij hebben ons in colonne naar het gemeentehuis gebracht, we hebben beziens gehad!! We hebben maandag zelfs de krant gehaald! Echt heeeel erg leuk!

De 14e begon precies slecht met het weer, maar wanneer we moesten instappen en uitstappen voor de Kerk scheen de zon, ideaal!!
Op het einde van de misviering zei de pastoor ineens "en nu iets dat niet in het misboekje staat..." Ik moet zeggen, mijn hart stopte even met kloppen!!
Ik dans al 21 jaar ballet en mijn balletlerares heeft samen met een aantal kindjes een dansje ingestudeerd dat ze dan dansten in de Kerk, echt heel erg mooi! Ze waren verkleed als 'boer' en als advocaat (ik ben zelf juriste, daarmee). Ik viel bijna van mijn stoel als ze binnen kwamen! zoooo tof gedaan!

In de zaal zelf dan (Hof ten Steen) hadden mijn zussen, schoonbroer en -zus een TV geïnstalleerd aan de ingang van de zaal waar heel de avond een prezis heeft afgespeeld met foto's van ons. Was heel tof gedaan! (het eerste dat ik zag als ik de zaal in kwam was een blote babyfoto van mezelf, eventjes slikken!! )

Tijdens het feest zelf heeft mijn papa plots een heel erg mooie speech gegeven, was zeer ontroerend en iedereen was onder de indruk! Daarna was het blijkbaar de beurt aan mijn vriendinnen van ballet zelf. Ze hadden een compilatie gemaakt van dansen van doorheen de jaren, mijn lievelingsdansen, mijn eerste solo, de dansen die ik zelf maakte,... Ook ongepland en geweeeeeeldig goed gedaan!

En tot slot, wanneer we wouden starten met onze openingsdans zette de DJ plots een ander lied op! Ik was al onderweg naar hem om te zeggen dat hij het foute nummer had tot dat plots mijn 4 beste vriendinnen ineens opkwamen en begonnen te dansen. En er volgde steeds meer volk tot ik door had dat het een flashmob was! Wederom een verrassing en opnieuw zaaaalig geslaagd!!

We zijn nu juist terug van een paar dagen er tussen uit met ons twee en we kunnen niet stoppen met over onze trouw praten, het was gewoon buitengewoon en zoooooveel beter als we zelf gehoopt hadden!! Ik wens iedereen zo'n mooie dagen toe!!

Ik wil toch nog een paar mensen bedanken:
* Onze fotografen: Tom Van Langenhoven (07/09) en Indra Laenens (14/09): twee hele toffe fotografen die onze stijl meteen doorhadden: niet te geposeerd, niet te stijf en gewoon leuk om te doen. (als ik de foto's heb zal ik er zeker een paar posten!!)
* muziek: Sanderijn Verstraeten: onze livemuzikante van in de Kerk. maar 1 woord: prachtig!!
* ringen: Diane Pacholski; haar naam is de laatste tijd vaker opgedoken, en meeeer dan terecht, onze ringen zijn helemaal ons ding
* make-up en haar: Graciela Rivera van attrattiva: zaaaalige vrouw die ervoor zorgde dat ik mezelf echt een prachtige bruid vond (en dat zeg ik niet snel van mezelf!!)
* zaal: Hof ten Steen. Bruidjes van deze periode zullen wss nog wel weten dat Bart Claes failliet is gegaan waardoor plots alles op de helling stond m.b.t. de zaal. De zaal is nu overgenomen door Jorun en Yves en het werk dat zij verzet hebben voor ons feest is onbeschrijfelijk!! We krijgen nog elke dag mails en berichtjes dat het feest toch zoooo goed was.

En uiteraard ook een heeeele dikke merci aan jullie bruidjes en gommetjes. Ik heb de laatste twee jaar zooooveel gehad aan dit forum, voor goede tips, leuke sites, goede muzikanten, fotografen,... Maar ook wanneer je even moet kunnen klagen kan je hier terecht! Dus een hele dikke merci iedereen en ik wens iedereen nog een geweldige voorbereidingstijd en prachtige huwelijksdagen toe!!!

Groetjes,
Mevrouw Saelens (ik was altijd zoooo jaloers als andere bruidjes dit schreven, en nu is het aan mij!!!!!)

Ann
14-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1663

Greet
24-5-2014
 Meld misbruik19-9-2013 23:57:03

Proficiat met je huwelijk. Je hebt er duidelijk erg van genoten!!!!

Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik20-9-2013 7:59:34

Gefeliciteerd!
Dat klinkt als een prachtige dag! Je hebt duidelijk een heel erg fijne familie en vriendenkring, super dat ze dat allemaal voor je verborgen hebben kunnen houden!

frida
6-2-2010
 Meld misbruik20-9-2013 8:14:52

zou te lezen hadden jullie 2 prachtige dagen!
Gewoon nagenieten nu!!!!!!!

Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik20-9-2013 8:39:53

Het klinkt fantastisch en zo zie je maar dat verrassingen ook prachtig kunnen uitpakken. Ik zit dit gewoon met wat kippenvel te lezen! Geniet ervan met jullie 2tjes!

lies
23-5-2014
 Meld misbruik20-9-2013 8:42:50

Waw, dat klinkt als een fantastisch huwelijk !!
Echt tof dat iedereen er voor gezorgd heeft dat het (een) onvergetelijke dag(en) is/zijn geweest !!

Stiekem hoop ik ook wel op een paar verrassingen van de vrienden/familie :p

Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik20-9-2013 10:01:36

Proficiat! Wat een leuke verrassingen zeg! Geniet van het getrouwde leven en veel geluk samen :-)

natascha
14-6-2014
 Meld misbruik20-9-2013 10:14:29

Proficiat! Hele leuke verrassingen seg :)

Deborah
13-9-2013
 Meld misbruik20-9-2013 11:33:56

Hoi Ann! Ik was al aan het wachten op jouw verslagje :-)!!

Super!! Heb gelachen toen ik las dat er 10 tractors klaarstonden :D!!
Dansje van de kindjes zal ook prachtig geweest zijn!

Laat zeker iets weten wanneer je de foto's hebt!

Joke
4-10-2014
 Meld misbruik20-9-2013 15:21:43

Wauw. Klinkt als een supertrouw. En die tractoren, zo machtig!

Groetjes van een andere juriste :)

Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik21-9-2013 11:27:43

Klinkt inderdaad als een fantastische dag!!!! Geniet nog lekker na :-)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik24-9-2013 9:55:26

Oh geweldig al die verrassingen!!!
Geniet nog lang na en veel geluk voor de toekomst!

groetjes
Sandra

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info