Terug naar overzicht
proficiat!!! Geniet ervan, leuk dan kan jullie kindje in de suite lopen.
Proficiat! leuke tijd in het vooruitzicht, een kindje en een trouw! Geniet ervan
Een dikke proficiat!! Geniet van de zwangerschap!
Proficiat! Superleuk nieuws voor jullie!
Proficiat, Melissa!Als ik naar jullie datum kijk, zal jullie kleintje misschien net kunnen stappen tegen dat jullie trouwen ;). Een héél jong bruidsmeisje of bruidsjongen dus :).
Proficiat! Geniet van je zwangerschap.
Proficiat!
Joepie, een dikke proficiat meid!!!
Proficiat , geniet van je zwangerschap 2 mooie vooruitzichten :-)
Proficiat! Ik ben nu 6 wkn. ;-) ik trouw nog met een knolletje in m'n buik. (Hopelijk) geniet van de zwangerschap. Hopelijk ni te misselijk. ;-)
geniet er van!!!!!!
Dikke proficiat!
whaaaa geweldig nieuws!!!!!!!! proficiat!!!!positieve energie dus ;-) dat was welkom eh? haha geniet ervan en ik wens je een rustige zwangerschap en bevalling toe!
proficiat !
Dikke proficiat!!!
yyaaaayyy !!! na veel down's nu eindelijk eens up up up voor jou !!! klim maar lekker op die roze wolk en genieten geblazen ! verloofd en zwanger suuppeeerrrrproficiat melissa & ook aan je ventje hé !!
super leuk nieuws's geniet er van !
Bedankt iedereen! Ja goed nieuws mocht wel gaan komen. De wereld ligt aan onze voeten! @Elen, ik ben er nu 7!!!! Aangezien het mijn tweede is zie je mijn buik véél sneller zwellen, het viel niet meer te verstoppen... En bedankt hoor, iedereen :)
Een heel dikke proficiat!
ooo zalig!! PROFICIAT
hey meis;Proficiat!
dikke proficiat en die kilootjes zullen er wel rap af zijn :)
Zotjes! Je begint dat al te zien bij jou fwa? Bij mij ist mijn 3de en ik 'toon' rap maar niet zo rap. :p We houden het ook nog geheim tot kerstmis. :-) Last van misselijkheid? Ik heb zelfs mijn gyn nog niet gebeld. :p
Super leuk nieuws!! Proficiat aan jullie allebei ;-)
Proficiat
Bedankt iedereen! @ Elen: Ja je ziet het bij mij al, ik had een keizersnede bij mijn zoon en ik ben nooit bij de kinsesist geraakt waardoor mijn buikspieren nooit hersteld zijn. Met als gevolg dat ze niet meer kunnen dienen om het 'binnenwerk' een beetje tegen te houden en is de minste wijziging bij mij heel erg zichtbaar, (zoals als ik bijvoorbeeld mijn maandstonden moest hebben, dan zwelde ik ook helemaal op aan mijn buik)... En door het feit dat alles dus 'omhoog' moet tijdens je zwangerschap word alles naar voor geduwd bij mij... Dus je zie niet mijn baby hoor, maar gewoon mijn darmen en andere ingewanden die plaats maken voor de baby. Maar het is en blijft een buik... Het is niet echt een smakelijke uitleg, maar ja ik kan het niet beter uitleggen.
Haha! Ik snap het. ;-) Lang leve zwanger zijn! :p Succes alleszins!
Proficiat!!