Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verrassing

25-9-2013 11:34:46
Ik wil mijn verloofde graag verrassen met een originele enveloppendoos... We zijn echte metalheads en we verwerken overal kleine elementjes die daar naartoe verwijzen.
Nu zit ik mij net te bedenken dat het wel cool zou zijn om als enveloppendoos een soort van plexiglas gitaar te hebben met een gleuf in,, die gewoon met scharniertjes openklapt. Ik zou het zelf maken, maar ik ben geen plexiglas kenner, iemand suggesties?

Melissa
8-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 707

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik25-9-2013 17:02:21

Amai Melissa, je maakt het jezelf niet makkelijk! Ik kan je niet meteen helpen maar misschien moet je even rondsurfend nog eens verder kijken naar ideetjes die makkelijker DIY zijn en toch in jullie "thema" passen? Je kan vb een houten koffertje bewerken en jullie initialen in een lettertype/ cover van een CD van een metalgroep doen? Is totaal anders dan wat je hierboven zegt maar dat klinkt me geen makkelijke zaak en zeker geen goedkope. Desnoods werken met papier maché?

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik25-9-2013 18:16:25

Als je plexiglas wil snijden; eerst tape plakken (krijg je minder splinters en kleinere kans op scheuren. Zagen kan met een cirkelzaag (wel vrij grove tanden gebruiken, anders kruipen de "brokjes" ertussen en beginnen die te smelten/ stinken/ scheve snede,... alles wat je net niet wil).
Kan je niet evt. ijzerdraad laten plooien in gitaarvorm, dubbel, met verbindingen tussen de twee helften en daar krimpplastiek (zo van dat spul dat je verwarmt en dat dan perfect glad trekt) rond doen? Dan heb je meteen de perfecte vorm (kan je in een gitaarstaander zetten om te blijven staan) en geen risico op scheuren/ barsten/...
Natuurlijk nog altijd niet zo evident... Maar je hebt nog wat tijd he :-)
Proficiat met jullie zwangerschap trouwens!! Prachtig nieuws!
Eventueel een gitaarcase? (zo'n harde, niet die stoffen dingetjes) Die kan je dan beplakken met foto's van jullie (of de baby? :d), daar hangen al slotjes aan normaal gezien, dus zodra 't volk er allemaal is, gewoon dichtdoen, de auto in en niemand kan er nog aan...
(Tip: op Etsy heb ik voor mijn hubbie een plectrum laten graveren, hij heeft er op onze trouwdag een liedje mee gespeeld in de kerk).

Debby
31-12-2019
 Meld misbruik25-9-2013 20:59:22

Bij ons hier in Merchtem kan je dat in de brico laten doen. Echt super service daar. Is wel van ne zelfstandige hier, daarmee waarschijnlijk

Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik25-9-2013 21:01:07

Bedankt iedereen! Ik kijk zeker eens rond :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...