Terug naar overzicht
Amai Melissa, je maakt het jezelf niet makkelijk! Ik kan je niet meteen helpen maar misschien moet je even rondsurfend nog eens verder kijken naar ideetjes die makkelijker DIY zijn en toch in jullie "thema" passen? Je kan vb een houten koffertje bewerken en jullie initialen in een lettertype/ cover van een CD van een metalgroep doen? Is totaal anders dan wat je hierboven zegt maar dat klinkt me geen makkelijke zaak en zeker geen goedkope. Desnoods werken met papier maché?
Als je plexiglas wil snijden; eerst tape plakken (krijg je minder splinters en kleinere kans op scheuren. Zagen kan met een cirkelzaag (wel vrij grove tanden gebruiken, anders kruipen de "brokjes" ertussen en beginnen die te smelten/ stinken/ scheve snede,... alles wat je net niet wil). Kan je niet evt. ijzerdraad laten plooien in gitaarvorm, dubbel, met verbindingen tussen de twee helften en daar krimpplastiek (zo van dat spul dat je verwarmt en dat dan perfect glad trekt) rond doen? Dan heb je meteen de perfecte vorm (kan je in een gitaarstaander zetten om te blijven staan) en geen risico op scheuren/ barsten/...Natuurlijk nog altijd niet zo evident... Maar je hebt nog wat tijd he :-)Proficiat met jullie zwangerschap trouwens!! Prachtig nieuws!Eventueel een gitaarcase? (zo'n harde, niet die stoffen dingetjes) Die kan je dan beplakken met foto's van jullie (of de baby? :d), daar hangen al slotjes aan normaal gezien, dus zodra 't volk er allemaal is, gewoon dichtdoen, de auto in en niemand kan er nog aan...(Tip: op Etsy heb ik voor mijn hubbie een plectrum laten graveren, hij heeft er op onze trouwdag een liedje mee gespeeld in de kerk).
Bij ons hier in Merchtem kan je dat in de brico laten doen. Echt super service daar. Is wel van ne zelfstandige hier, daarmee waarschijnlijk
Bedankt iedereen! Ik kijk zeker eens rond :)