TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sandrine
14-3-2014
|
2-10-2013 15:21:12
hey ik heb ook al jaren geen contact meer mem ijn ouders,ze kunnen nie eens mijn kinderen zien staan,moeten ze ook niet komen voor mij,ik ben een ongelukje beter zeggen en ze zijn waarschijnlijk blij da ze er vanaf zijn,ze vragen nie eens naar mijn kinderen,weten zelfs nie meer hoe ze heten,zo erg is het,maar mijn oudste zus haar kinderen ja da wel hoor,soit,ventie heeft ruzie gehad me zijn ouders zeker half jaar en zijn vader heeft iets gezegd wat mijn ventje zijn hart veel pijn heeft gedaan en nog steeds,ze hebben het beiden bijgelegd,voor de kids van mijn ventje.maar we zullen hen ook niet vragen omwille dat de vent niet kan vergeten wat zijn vader tegen hem zei.hij wilde eerst zijn ouders straffen door de kids niet meer te laten zien,maar hij straft ook zijn kinderen,snap je,en nu zullen we hen straffen door hen niet uit te nodigen op ons huwelijk ook volgend voorjaar.da zal hen pas pijn doen,hun eerste zoon die trouwt,ieder ouder moet daar trots op zijn en da zijn ze ook maar da is de enige manier om hen te straffen,dus je bent nie alleen meid,het is jou dag,het is dus jou keuze :) xxx
|
|
lien
15-3-2014
|
2-10-2013 15:53:44
Familie het is toch iets e. Ik dacht ook mijn zin te kunnen doen maar blijkbaar denkt niet iedereen hetzelfde als ik.
|
|
kim
14-6-2014
|
2-10-2013 18:31:59
Amai Sandrine jou verhaal is ook geen lachertje! Ik ben nog niet in de fase dat ik kan zeggen van ik wil mijn ouders er niet bij. Ik mijn hart zeg ik " nee zeg dit os ons feest wij beslissen " maar dan is er een ander stemmetje dat zegt" nodigt ze gewoon uit dat kunnen ze me niets verwijten maar die hebben mij zo veel zeer gedaan? je kan het u niet voorstellen! Ik ben ook te weten gekomen dat mijn ouders mijn zus haar trouwjurk hebben betaald 2 jaar geleden! Kei goed voor haar maar naar mijn trouw vragen ze zelf niet! Laat staan iets krijgen, niet dat ik dat wil maar een beetje interesse misschien mag toch e. Ik had mijn moeder gevraagd of ze mee wou gaan kijken naar mijn jurk, maar ze had allemaal smoesjes verzonnen om niet mee te moeten! En tot op heden heeft ze nog niets over gevraagd.
Ik denk soms ook dat ze mij liever kwijt dan rijk zijn Marja!
|
|
tine
14-8-2010
|
2-10-2013 19:56:26
ik heb de band met men ouders definitief verbroken, ook ik had er een erg slechte band mee, en ik had echt zo iets van ik wil ze er echt niet bij, ik wil mensen uitnodigen waar we goed mee overeen komen en enkele daarvan (haar broers) spreken ook al jaren niet meer tegen haar. ik heb men hart gevolgd en ze niet gevraagd, met grote verwijten en definitieve breuk sindsdien en weet je wat? het is de beste beslissing die ik ooit genomen heb. sinds die dag is er een last van men schouders gevallen, geen onverwachte lastige telefoontjes meer waarin ze over haar problemen zeurt en om geld vraagt ed.... ik kan je enkel aanraden je gevoel te volgen
|
|
Evelyn
6-6-2014
|
2-10-2013 20:05:49
lastig hè. Ik zit ook met zo een groot probleem. Mijn ene zus wil ik niet op ons feest. Ik wil ze nooit meer zien. Het is nogal een lang verhaal, maar om kort te schetsen zijn er afgelopen jaren zoveel dingen gebeurt dat ik er mee gebroken heb. Ik heb voor haar zo veel gedaan niet normaal. Haar mijn meubels in bruikleen gegeven toen ze op straat werd gezet met de deurwaarder, madam verkocht ze bij een 2 de hands zaak . Hele geleend, en nooit meer terug gezien. Haar 1 ste kind vanaf geboorte tot zijn 3 jaar bij mij genomen om hem op te voeden omdat zij liever uit ging en op cafe zat . En ik kom het niet over mijn hart krijgen dat hij aan zijn lot werd over gelaten. Na 3 jaar komt ze hem terug halen, wat haar volste recht was. Ondertussen heeft ze 3 kinderen en is de oudste 7 jaar. Ze is nu voor een commissie moeten komen omdat ze haar kinderen verwaarloosd, is stomdronken van de trap gevallen, alle een hele boterham. Op de doop van onze dochter kwam ze ladderzat de kerk binnen.
Toen we aankondigden dat we gingen trouwen zeiden mijn ouders haar niet te vragen omdat we er toch mee in schaamte zouden vallen.
Na een aantal maanden komt mijn pa af dat hij wil dat we haar toch vragen. En anders wil hij niet komen.
Het klinkt misschien hard maar als mijn pa mij zo wil chanteren dat hij dan naar thuis blijft. Het is mijn feest.
Dus doe vooral jou ding. Want het is jou dag
|
|
sandrine
14-3-2014
|
3-10-2013 11:09:25
voila si da's gesproken evelyn!hier waren mijn ouders nie eens gekomen me de geboorte van mijn zoon,niet voor zijn doop en niet voor zijn 1ste verjaardag,en ze kregen steeds een uitnodiging zoda ze nie konden zeggen da ze nie uitgenodigd werden.mijn oudste zus is bevallen maand geleden nog nie toe van haar 2de kind en toen kon het nie snel genoeg gaan.vorig jaar op de huwelijk van mijn andere zus waren ze daar,en mijn vader wilde nie eens met mij praten.met veeeel tegenzin gaf hij een kus aan mijn dochter,zij was vaneigens zo blij om opa snor terug te zien,maar wederzijds was het zeker niet.ik vind da zooo jammer,want ik heb eigenlijk geen ruzie me hen,en met wat ik allemaal heb moeten doorstaan tijdens mijn tienerjaren bij hen,is onvergevelijk!!6jaar letterlijk tussen de pis en hondenkak leven sorry maar da werd mij teveel ak 18 was en ben ik radikaal van nieuwpoort stad naar kortrijk verhuisd,ik wilde mijn eigen leven leiden en opnieuw beginnen en nu ben ik hier 7 jaar gelukkig,helaas al een 3de partner ondertussen maar bijna 3 jaar gelukkig met mijn aanstaande :) en van zolang je maar gelukkig bent met je ventje en je eventuele gezin,meer hoef da nie zijn,ik nodig hen nie meer uit omda ze nie kunnen komen op uitnodigingen voor mijn zoon en dochter.ne hele soep hee die ouders,pfff,zoaols nog velen die hier zeggen,volg je hart meid,maak er desnoods een steen van maar het is mss wel de beste beslissing anders zullen ze nog durven je dag aan de kloten helpen.en niemand wil dit op zijn/haar grote dag <3 liefs sandrine xxx
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|