Terug naar overzicht
Ha Elke, hier nog 89 dagen. Komt ineens snel dichterbij, hè?
we moeten nog iets langer wachten dan jullie maar ik behoor zekers nog tot de winterbruidjes ;)
Amai, jaja het kort af!Anneke, jij trouwt met nieuwjaar? zalig! Wat een feest!Lekker koud!Hebben jullie nog tips naar bruidsboeketjes?
hey dames,hier trouw ik ook volgens de kalender nog net in de winter :p op 14/03/2014 en nog dus 161 dagen op de teller :) ik ben hier op de forum toen ik 210 dagen had,dus het gaat best snel zonder da je het beseft xxmijn bruidsboeket zijn rode en witten rozen met groene takken (gebogen met paar pareltjes en een polscorsage met 2 witten rozen en 2 rode pareltjes in het midden van elk roos :)
Ik heb zelf gekozen voor een zijden boeket met pareltjes, voor zowel mezelf als ons bruidskindje. Ik heb niet zoveel met bloemen dus gaf liever ietske meer uit aan wat anders.
Elke, Met oudejaar eigenlijk :-), en ja, gefeest zal er worden! Ik heb absoluut geen groene vingers en heb ook totaal geen idee welke bloemen in de winter 'voorhanden' zijn, maar aangezien ons kleurenpalet zwart / limoen zal zijn (en wit natuurlijk), dacht ik aan zoiets: http://www.etsy.com/nl/listing/72879752/wedding-bouquet... ... Zoals Dorien heb ik niet echt iets met bloemen, dus 't zou kunnen dat ik mijn boeketje ook in vilt of zijde laat maken...