Terug naar overzicht
hey Evelyn,misschien iets van lovelymariquita ? Deze dame maakt alles op maat en je kan er oneindig combineren ... voor grote en kleine meisjes www.lovelymariquita.be groetjesEls
Hoi, Ik heb jurken laten overkomen voor mijn kinderen van Amerika.Heel veel keuze en niet lang moeten wachten en trouwens, helemaal niet duur .neem eens een kijkje op www.wonderfuldress.com ofwww.pinkmarie.com Veel succes grtjs Mieke
In de Forever 21 in antwerpen kan je tegen nieuwjaar misschien wel iets vinden wat haar smaak is!'t is echt een jeugdwinkel, een hele grote :) Je moet er wel wat zoeken, maar ik heb er toch al ooit mooie jurkjes zien hangen. Ook grote accessoire-afdeling om de outfit af te maken :) Tis wel een tripje naar Antwerpen wel waard denk ik (ik dacht ook dat er eentje in Brussel was, maar daar ben ik niet zeker van)
sanne waar ligt die winkel ergens in antwerpen? Ik ken mijn weg daar redelijk goed. Brussel ben ik nog nooit geweest ook al ligt dit dichter bij mijn woonplaats. Via een webwinkel wil ik liever niet bestellen uit schrik voor een miskoop. Zijn de prijzen daar te doen in forever 21 ? Alvast bedankt voor de tips meiden!
De forever 21 ligt tamelijk achteraan op de Meir, als je vanaf het station komt. De prijzen zijn echt enorm schappelijk! Kan het zowat situeren in de categorie Zara, bershka. Ze hebben ook een webshop, als je alvast eens wilt kijken, al weet ik nu wel niet of er al iets van feestelijke kleedjes zal opstaan. (De rest van de kleding daar vind ik persoonlijk niet zo fantastisch ;))x
ok merci voor de info !