Terug naar overzicht
Ik weet dat sommige reisbureaus inderdaad extra's geven voor huwelijksreis, maar weet niet of ze dit toestaan op een reis als je nog niet getrouwd bent. Er is geen mogelijkheid om nog voor de reis te trouwen? Dan kan je echt als pasgetrouwd koppel op reis.
Je moet een bewijs van jullie trouw kunnen voorleggen om upgrades te krijgen, bijv. een kopie van de trouwakte...dat gaat dus helaas niet :)
Bij ons stond dit ook bij de voorwaarden " voorleggen van kopie van trouwakte". Maar ik moet zeggen dat er bij ons (Thailand) allebei (2) de hotels er nooit achter gevraagd hebben en zo alles gekregen hebben...
bedankt voor de reacties , ik dacht het al wel . :s verdorie toch waarom hadden we dat ook al geboekt haha en ervoor nog trouwen ... hmmm word moeilijk vrees ik om dat nog allemaal geregeld te krijgen :) . ach dan zullen we achteraf als we terug centen hebben nog wel eens een leuke reis maken hopelijk ;) vond dit nu gewoon een mooie bestemming hiervoor :)
Melissa, waarschijnlijk ga je er ook rekening mee moeten houden dat die akte maar tot 6 maanden na het huwelijk kan gebruikt worden... (Anders kan je het niet echt 'newly weds' noemen)
thx Iris , ach misschien kunnen we toch nog wel gaan van de zomer wie weet ;) we hopen het althans :)
Als je al alles bij de notaris regelt voor je huwelijksakte, dat kun je een stuk voor je trouw doen?