Silke
29-3-2014
|
10-10-2013 16:11:57
Waarom niet? Het is jullie feest, en als julllie het graag zo willen, dan doen jullie dat toch? :-)
|
|
Jessica
27-12-2014
|
10-10-2013 16:13:03
Ik vind dat alles kan op een trouwfeest. Zolang het maar gezellig is, er een goede sfeer hangt en dat iedereen kan zitten (van alle trouwfeesten dat ik al heb meegemaakt was dat vaak het enige echte klaagpunt). Het is jullie feest. Het draait om jullie liefde voor elkaar en waar jullie gelukkig van worden. Maak er iets onvergetelijk van, op jullie manier.
|
|
Mart
19-10-2013
|
10-10-2013 16:44:08
Kan zeker! Wij doen ongeveer hetzelfde, receptie met 6 hapjes en een bar met borrelhapjes (chips, nootjes, zoutjes) daarna eetstandjes met pizza, pasta en partypan (wok). Als dessert hebben wij ook een buffet met ijstaart. Tot slot gaan wij ook een sweet candytable maken. Wij zien dit wel als een walking diner, vinden dit leuker dan aan een stoel gekluistert zitten tot de openingsdans. De mensen kunnen dan gemakkelijk zoveel als ze willen achter eten. Enkel de oudere mensen zullen kunnen zitten.
|
|
Hanne
19-12-2014
|
10-10-2013 16:48:47
Ik vind dat ook zeker kunnen! Ik vind het ook belangrijk dat de mensen niet de hele tijd blijven zitten. Dit is ook niet goed voor de start van het dansfeest! Tenslotte moeten we doen wat WIJ willen he! =D
|
|
anke
24-5-2014
|
10-10-2013 19:20:42
Ik vind dit persoonlijk niet kunnen. Sfeer is inderdaad het belangrijkste, maar lekker en deftig kunnen eten vind ik ook super belangrijk.
Maar ieder zijn ding zeker.
|
|
Peggy
28-9-2013
|
10-10-2013 19:42:52
Ik zou ook proberen de hamburgers te vervangen door iets anders. Het is nog al plat vind ik. Ook de geur die er af komt kan ik niet associeren met een trouwfeest.
Dan liever een klein buffetje, koud ? Of soep ? Met broodjes.
|
|
Greet
24-5-2014
|
10-10-2013 20:11:43
Eten hoeft voor mij niet duur of sjiek te zijn. Maar met hamburgers of croques heb je volgens mij niet echt gegeten. Zou dan voor een gezonder/volwaardiger menu gaan. Bijvoorbeeld een eenvoudig wokstandje of een pastabar. Groetjes
|
|
Kae
21-6-2014
|
10-10-2013 20:16:17
Wij houden er persoonlijk rekening mee dat al onze gasten (uitgenodigden) van super ver moeten komen. Velen onder hen boeken zelfs een overnachting. Tja, dan denken wij :voor wat, hoort wat ! Het kost inderdaad een centje meer, maar als we de personen die ons nauwst aan het hart liggen erbij willen, moeten we zorgen dat hen niks tekort komt toch ? Vandaar voor iedereen alles derop en deraan...Maar onze situatie is natuurlijk niet die van een ander :-) Als jullie zich daarbij super goed voelen GO FOR IT !! no comments.
|
|
Ellemieke
|
10-10-2013 21:49:18
gewoon doen !
|
|
Cindy
21-6-2014
|
10-10-2013 23:14:47
gewoon doen! als jullie het zo zien, waarom naar een ander kijken? commentaar heb je altijd! wij geven ook eerst wat hapjes, en nadien komen ze met spitsburger gedurig 2 uur. ze zullen ermee gegeten hebben. gene grand chique ma da moet voor ons ni, wa zijn ook ni chique. Ze gaan zel kunnen zitten maar zal een soort van buffet zijn
|
|
frida
6-2-2010
|
11-10-2013 7:55:15
Gewoon doen, hoe duur je eten ook zou zijn commentaart hebben de mensen altijd...
|
|
Sanne
22-3-2014
|
11-10-2013 8:33:31
En waarom zou dit niet kunnen ? Gewoon doen !!!
Zo'n "feest" is ook helemaal mijn ding. Heel relaxt, geen stijve bedoening en tijd genoeg om met iedereen te kunnen babbelen enz
Het is jullie dag en daar moet je gewoon zoveel mogelijk van genieten !
|
|
tinneke
12-9-2014
|
11-10-2013 9:07:52
Wij maken er ook gewoon een trouwfuif van met een frietkot . Dus gewoon doen zou ik zeggen :-)
|
|
Vanessa
31-8-2013
|
11-10-2013 9:23:53
Hey Sara
't Belangrijkste is dat jullie doen waar je jezelf goed bij voelt. Denk niet aan wat anderen zouden willen want da's toch voor iedereen verschillend. Als 'sjiekere' mensen een 'sjiek' trouwfeest geven dan past dat bij hun stijl en dat geldt zo voor alle stijlen vind ik. Probeer niets te doen dat niet bij je past want dat werkt niet. Is iets dat ik duidelijk gemerkt heb aan de reacties op onze eigen trouwfuif. Wij hadden enkel een buffetje van wraps, foccacia, notenbrood met brie... vanaf 22u. Voor de rest niks, ook geen dessertenbuffet of wat dan ook omdat wij een echt dansfeest wilden en niet van desserten of taart houden. Ik heb mij op voorhand ook wel zorgen gemaakt hoe dit zou onthaald worden maar wij hebben niets dan lovende reacties gehad dus niet iedereen verwacht 'het van het' hoor, de meesten willen gewoon een leuke avond en of dat dan met hamburgers is of met filet pur, wat maakt dat uit? En voor de enkelen die het maar niets vinden (je kan nooit voor iedereen goed doen), pech, het is jullie dag en jullie betalen dus jullie kiezen :-)
|
|
Sanne
9-7-2011
|
11-10-2013 9:34:14
Als je het mij vraagt, kan dat zeker. Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat de mensen niet genoeg kunnen eten, want zelfs met alleen een uitgebreid dessertenbuffet heb je genoeg. ;-) Ik ben deze zomer ook naar een trouwfeest geweest met hamburgers en zo (daar was het een frietkot) en dat was echt geen minder goed feest dan met een chique diner.
Oke, niet iedereen zal het goed vinden, maar volgens mij zijn er ook genoeg mensen die zoiets juist leuker (en lekkerder) vinden. 't Is allemaal een beetje losser.
|
|
Ine
28-6-2014
|
11-10-2013 9:36:56
Ik zou ook zeggen gewoon DOEN! Maar wil je wel even een tip meegeven weet niet of die van toepassing is maar kan het maar gezegd hebben :) Ik zou dan wel afspreken met gasten + hamburgerkraam tot hoelaat ze MAX mogen blijven staan. Want anders krijg je vaak dat je gasten meer buiten gaan staan om dan eens een hamburger , dan eens een croque dan dit dan dat. En dit kan je feest wel even "stil leggen" het fijnste is dat er na de openingsdans gedanst word en niet buiten word aangeschoven aan de snack kraam. Maar dat is een keuze die je zelf maakt en ik weet ook niet of dit zo zal zijn .. Dit heb je vooral wel bij frietkramen want dan zijn er veel kleine snacks en wandelt iedereen vaak naar buiten voor iets kleins..
|
|
Mart
19-10-2013
|
11-10-2013 11:00:59
Ik ben het ook eens met Ine, als het feest binnen in een zaal doorgaat zou ik ook een kraam buiten vermijden. Ofwel moet je de buitenplaats ook mooi aankleden met leuke verlichting ofzo. Maar dan heb je inderdaad het risico dat de zaal leeg gaat aanvoelen en weinig volk op de dansvloer gaat staan. Bij ons gaan de eetstandjes gewoon binnen staan, de traiteur gaat ze in de keuken klaar maken en dan in de zaal klaar zetten. Maar wij trouwen ook in de herfst, in de lente-zomer zijn er weer andere mogelijkheden.
|
|
Cassandra
25-4-2014
|
11-10-2013 12:26:18
ZEKER DOEN! Als de mensen daarover zouden klagen, heb je gewoon de verkeerde mensen uitgenodigd. Wij trouwen om 11u voor de kerk, om 12u volgt dan een receptie in een feestzaal. De mensen krijgen 2 of 3 mini-broodjes, mini-punzakje friet + fricandel, 8 aperitiefhapjes en daarna taart en that's it! Na 3 uren receptie mag iedereen naar huis. Het is crisis voor iedereen en ik spendeer liever wat meer aan onze huwelijksreis dan aan een groot feest :). Het wordt sowieso een mooie dag, chic feest of niet. Succes! X
|
|
Shari
30-4-2014
|
11-10-2013 14:51:58
ik zou dat doen,
hoe wij het gaan doen is als volgend:
we hebben een 35 tal gasten die heel de dag mee gaan met ons. voor hun hebben we een mini receptie met cava en kaas en salami (enzo) terwijl wij met de fotograaf ons foto's laten maken. wanneer we hier van terug zijn hebben we samen met die gasten een bbq tot ongeveer 18.30uur. vanaf 19.00 uur komen alle andere gasten voor de fuif. op de fuif voorzien we geen buffet. we voorzien een tasje soep met een broodje, een half uurtje later ongeveer een ander warm hapje (pizza of een worstenbroodje of iets anders) op 20.30 is onze openingsdans om 21.00 toveren we de cupcake en koekjes stand uit de keuken. vanaf 22.00 uur laten we verschillende rondes party snacks de revu passeren. en tegen 23.30 uur laten we de soep en pizza weer komen en kan wie honger heeft daar nog van nemen. wij willen een echt dansfeest en voorzien welf zit ruimte voor veel mensen omdat we ook redelijk wat oudere hebben maar niet voor iedereen. we voorzien bewust niet veel eten anders word er niet gedanst. als ik naar mezelf kijk ik word moe als ik veel moet eten en ik wil voor fun en dansen:D
niet iedereen gaat het even tof vinden moor het is nu zoals ik en mijn verloofde het willen en dat is het belangrijkste
|
|
Cassandra
25-4-2014
|
|
|
sara
7-6-2014
|
11-10-2013 17:20:53
ben zo blij om al jullie reacties te lezen. toch al iets gerust gesteld.
|
|