Terug naar overzicht
waw!!wat een prijs jong,dit voor beide ringen samen??en is het dan een soort mat of zilver ofzo?leuk dit te horen dat je toch de ringen gevonden heb die je wilde :)hier zullen het ringen zijn van auro design momenteel voor de ringen samen 614 euro :)
ja inderdaad voor de ringen samen. Is mat zilver met 3 lijntjes in. Wel redelijk breed . Voor maar mooi. Was echt een verrassing !
Maai, zo goedkoop. Wij zijn nog op zoek voor onze ringen. Ben al eens aan het rondkijken maar vind nog niet echt mijn zin. Waar heb je ze gehaald de ringen?
Dag Charlene,Ik heb ze bij een kleine juwelier gevonden in Ronse ( Maison Roos in de Karel van Dorenstraat) maar ik denk dat er wel verschillende juweliers zijn die zilveren, stalen en ringen in titanium hebben hoor. Toen ik vertelde dat ik allergisch was aan nikkel en goud, kwam ze meteen met 3 voorbeeldbordjes tevoorschijn. We hadden keuze uit een 70 tal modellen dus aan keuze geen gebrek. Ik was echt geschrokken van de prijs want had me er heel wat anders bij voorgesteld hihi. Dus een absolute meevaller, en het zien er echt degelijke kwalitatieve ringen uit. 2 uurtjes heeft ze voor ons uitgetrokken om de maten goed te meten, de gravuren enz. Is echt een lieve dame die met haar passie haar winkeltje open houdt. :)
he evelyne bedankt voor de tip, wij zijn van het antwerpse maar gaan donderdag toch de stap wagen om nr Ronse te gaan kijken :)
graag gedaan wendy. Ze zijn daar nu wel aan het werken in die straat dus het kan zijn dat je even om moet rijden. Zouden er geen verdelers van die merken in het antwerpse zijn? Want het is toch al een behoorlijke afstand hè.
Evelyn, ik ben wat aan t surfen op het net en tot nu toe nog niet gevonden, van welk merk heb jij ze want ik vind enkel "Bruno Banani" zo mooi :)
ik heb bruno banani gekozen. Met champagne kleur en 3groeven er in met zarkona steen . Als ik een foto vind zal ik hem posten.
Het is deze ring die ik gekozen heb, maar dan wel in champagne kleur.http://www.amazon.co.uk/Bruno-Banani-Stainless-Steel-Zi... Wendy ik denk dat ik dichterbij iets gevonden heb bij D & R in Vilvoorde. Ze verkopen Bruno Banani daar, ik denk dat dit toch al een aantal km dichter is hé;
he Evelyn, heel mooi zene, vandaag een winkel gevonden waar ze bruno banani verkopen nog geen 15 minuutjes hier vandaag, hier natuurlijk nen grote smile op mijn gezicht, morgen eens gaan kijken met mijn ventje, toch leuk dat we elkaar hier zo kunnen helpen en raad geven, zo n tof forum, uiteindelijk komt er zoveel bij kijken...en zoveel stress...heb je je kleedje al?Ik heb toch de knoop doorgehakt en mijn schoonmoeder gaat dat van mij maken, ze is naaister (heeft al trouwkleren gemaakt) dus ik gisteren met de mama's stof gaan halen dus dat is al een stap dichter bij mijn droomjurk :)
a dat is tof om te horen! Hi hi ja mijn kleed heb ik al. Allez het moet nog gemaakt wordt. In maart heb ik mijn eerste pas. Ben benieuwd voor de reacties want mijn jurk bestaat uit 2 kleuren , ivoor en blauw. Ik vond volledig wit niet bij mij staan. En mijn schoenen heb ik ook al :) Mocht er nog vragen zijn stel ze maar ze ;) en laat iets weten als je iets hebt gevonden hè
Heb je je kleedje laten maken? 2kleuren dat is speciaal t mijne bestaat ook uit twee delen maar een kleur, enkel nog schoenen waar heb je de jouwe gehaald?
mijn kleed komt van mia monta uit zottegem. Ze hebben daar een eigen collectie maar maken ook je eigen ontwerp. Bij mij is het een beetje een mix van beiden. Mijn schoenen komen uit de pronti. Had al heel veel winkels gedaan maar zag het niet zitten om meer dan 100 euro te geven. De schoenen die ik heb gekocht kosten 44 euro. Dus een prijsje. Mijn kleed kost 1200 maar is volledig mijn goesting ;)