Terug naar overzicht
dit heb ik genomen op de voorkant een gedichtje:Een mooie stap in het levenDe keuze elkaarAltijd liefde te gevenElkaar ja zeggenDe eed van trouwVerbonden wordenTot man en vrouwaan de binnenkantAnnelies & Brechtgeven elkaar het ja-woord op 14 februari 2014Jullie zijn van harte welkom tijdens de huwelijksinzegeningin het gemeentehuis te om ...uTevens bent u van harte welkom op onze receptie van .. uur tot ... uur, aansluitend volgt het diner.(plaats van het feest)en voor de collega's of enkel receptie laat ik de laatste zin weggelieve voor....januari te laten weten of u al dan niet kan komen op de dag van ons dromenonze nummers en ons adres
dit heb ik genomen op de voorkant een gedichtje:
Een mooie stap in het leven
De keuze elkaar
Altijd liefde te geven
Elkaar ja zeggen
De eed van trouw
Verbonden worden
Tot man en vrouwaan de binnenkantAnnelies & Brecht
geven elkaar het ja-woord op 14 februari 2014
Jullie zijn van harte welkom tijdens de huwelijksinzegening
in het gemeentehuis te om ...u
Tevens bent u van harte welkom op onze receptie van .. uur tot ... uur, aansluitend volgt het diner.(plaats van het feest)en voor de collega's of enkel receptie laat ik de laatste zin weg
gelieve voor....januari te laten weten of u al dan niet kan komen op de dag van ons dromenonze nummers en ons adres
Ga dit even volgen, wij zijn hier ook mee bezig en gaan ook mensen uitnodigen voor de ceremonie en een receptie en de andere mensen voor heel de dag.
@Marie: heb je eventueel een e-mailadres? Dan kan ik onze proefdruk eens doorsturen? Wij hadden 3 exemplaren: 1 voor de mensen die naar de receptie kwamen, 1 voor mensen van het avondfeest en 1 voor receptie en avondfeest.
Je mag dit mailen naar debruyn_marie@hotmail.com.Dank je wel
Evy, zou je dit ook es naar mij kunnen mailen aub, wij zitten met hetzelfde probleem...dorothy.devel@telenet.beAlvast bedankt !
Mooi inleidend tekstje Annelies ;)