Terug naar overzicht
Hihi wel een verslagje!! Ben blij voor je dat je je droomkleedje gevonden hebt!!En de ene zal al een betere ervaring hebben bij iets dan iemand anders, al moet ik toegeven dat de commentaren ik van het bruidsparadijs te horen krijg of lees in de meeste gevallen ook negatief zijn! En dat is best wel jammer, want als je ziet wat hun aanbod allemaal is... en daarom ben je som beter af in kleinere winkels. Daar nemen ze echt de tijd voor je.
ja had er ook schrik van omdat ik de commentaren ook al had gelezen maar ja .... je denkt .... paradijs .... dan zal er wel veel keuze zijn en goed ontvangen worden... Maar neen was daar echt ongezellig en je werd inderdaad zoals al veel vermeld niet ontvangen ofzo .... Ik ben echt in paniek geslagen en wou weg. Wou eigenlijk niets meer passen en gewoon naar huis. Maar dan toch jagré binnengestapt en zo blij.....idd iedereen heeft een andere mening maar voor mij dus toch maar een kleinere winkel
Mijn kleedje komt ook van Jagré. Dat meisje was idd supervriendelijk en dat had ik nodig want het was mijn eerste pasbeurt. Toch wou ik het nog niet kopen omdat ik misschien nog een mooier kleedje zou tegenkomen. Twee weken geleden was het dan opendeurdag in het Bruidsparadijs en daar heb ik niet lang rondgelopen. Ik voelde mij er niet op mijn gemak, en vond ze soms zelf opdringerig. Toen heb ik beslist om terug langs Jagré te passeren en mijn kleedje te bestellen en heb er nog steeds geen spijt van Alleen spijtig dat we nu nog lang moeten wachten voor het eindresultaat.
Ik heb ook ervaring met bruidsparadijs en huis jagre een hemels breed verschil, bruidsparadijs helemaal niet vriendelijk en zoals je zegt vrij oud misschien moeten ze ook eens iets aan hun vriendelijkheid doen :(
Jagre is echt een super winkel ! Ze hebben mij daar altijd heel goed opgevangen. En aangezien ik een kleine bride zilla ben op vlak van mijn kleed ^^ , toch hebben ze heeeeel veel geduld met mij gehad !!
idd ik zou nu zoooooo graag mijn kleed al aandoen .... Het wachten is wel hels. Ik hoop dat ik tegen volgend jaar mijn kleed nog steeds mooi ga vinden. En idd het meisje bij jagré doet dit heel goed. Ook heel vlot. want ik en mijn zus zijn wel twee zotte bijeen en soms kunnen mensen daar niet goed tegen ....en eerlijk of een kleed bij je lichaam past of niet .... ik vindt dat toch belangrijk dat iemand dat zegt . Ik zag bij het bruidsparadijs een paar meisjes met een kleed en ik vond persoonlijk dat die er niet mee stonden Ik denk ook daarom dat ik in paniek ben geschoten en ben vertrokken. En trouwens ze hadden maar na een goed uur door dat we er niet waren. want toen ik in jagré zat kreeg ik telefoon van het bruidsparadijs dat ze mij aan het zoeken waren. Ver kon ik niet zijn want groot is het daar van belange niet. Toch blij dat we nog bij jagré zijn gestopt en veel mensen hier blijkbaar dezelfde mening over hebben.
hey bruidjes,het spijt ons te moeten horen dat jullie niet vriendelijk ontvangen worden. We proberen dit in ieder geval toch wel steeds te doen en ons baliepersoneel is hier dan ook al op aangesproken zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Spijtig dat je onze verkoopsters de kans niet hebt gegeven hun vriendelijkheid en deskundigheid te tonen. Bij aankomst in onze winkel, zetten we inderdaad de bruidjes in ons salon tot de adviseuse jullie kan ontvangen om te horen wat jullie wensen zijn. In ons salonnetje liggen foto's van stijlen van bruidsjurken zodat jullie daar aan onze adviseuses kunnen laten zien wat jullie wel of niet mooi vinden. Wij hebben er inderdaad voor gekozen om onze bruidsjurken niet zomaar tentoon te hangen zodat iedere bruid aan al die zeer fragiele jurken kan frutselen. Al die fragiele jurken dienen uiteindelijk nog verkocht te worden en wij menen dat de meeste bruiden liever een jurk krijgen die niet door vele vingers aangeraakt is geworden. Maar dat is natuurlijk onze mening hierover. Onze verkoopsters zullen wel degelijk hun mening en commentaar geven wanneer een bruid helemaal niet met een bepaald model staat. We hebben zelfs een professionele stylist in huis om onze bruidjes en bruidegoms bij te staan en advies te geven waar nodig. Uiteindelijk is het totale plaatje op jullie trouwdag ook voor ons de kroon op ons werk! Die kroon geeft ons de nodige voldoening en reclame van tevreden bruidjes.Nog veel succes!Maritawww.bruidsparadijs.be
Hebben jullie bij jagre in Deurne geweest of bij de Deurne outlet in antwerpen?
jagre in deurne.
Wat zijn de prijzen ongeveer bij jagre?
Ik heb ook een hele goede ervaring met Jagré met het kiezen van de jurk.Kan amper wachten om te mogen gaan passen maar dat duurt nog even :(Hebben jullie ondertussen al een eerste pas gehad of ervaring met de retouches?
ik moet 26 april mijn eerste pas gaan doen. ben heel zenuwachtig want ben ondertussen 2 a 3 kilo bijgekomen :-(
Komt wel in orde.. Toen ik ging passen, zeiden ze dat vermageren niet erg is, en bijkomen ietske moeilijker maar da da ook ni echt een probleem was :)