Nu Online
Momenteel zijn er 403 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen- Check; Kapster + make-up - Check!

23-11-2013 17:11:19
Hoera! We hebben onze trouwringen gevonden :)
We zijn vandaag bij een plaatselijke juwelier langs geweest. We werden er zeer vriendelijk ontvangen en werden naar achteren geleid waarde collectie trouwringen lag. Een fijne zetel en een grote tafel met een heleboel ringen voor ons.

Er werd eventjes uitleg gegeven rond het verschil tussen 18-14- en 9 karaat goud en werden dan eventjes alleen gelaten om rustig te kunnen bekijken wat we mooi vonden en wat niet.
Ik denk dat we zeker een half uurtje rustig hebben kunnen kijken, daarna is de verkoopster langs gekomen om te horen wat we leuk vonden.
Dan heeft ze de prijzen voor ons opgezocht en... we hebben gekocht!!

We zijn voor 9 karaat gegaan, omdat we wel graag gouden ringen wilden, maar ook geen fortuinen aan ringen wilden uitgeven. Het viel net binnen ons budget (we hebben nog 2 euro over ;) )

Ook de kapster en make-up heb ik reeds geboekt. Het is de zus van een goede vriend van ons, een zeer goede kapster en ze kan ook de make-up doen, 2 vliegen in 1 klap.

We zijn overal erg vroeg bij, want we trouwen pas in september 2014, maar het geeft enorm rust om al zoveel gedaan te hebben!

sanne
6-9-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 730

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik23-11-2013 17:53:22

woehoe :-) Je bent er overal GOED bij, niet vroeg ;-) Onze ringen liggen al sinds augustus thuis :-) xxx

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik23-11-2013 19:11:50

wow augustus en je trouwt volgend jaar oktober,ja goe were!!haha
hier nog 3.5 mand te gaan ongeveer en heb pas in september de kapster geboekt en de ringen gekozen deze zomer en zullen ze pas bestellen in eind december :)
make-up doe ik zelf wel,heb dat liever ;)
maar je bent wel goed bezig sanne beter vroeg dan laat,niet?
en jij ook kim :)

sanne
6-9-2014
 Meld misbruik23-11-2013 19:11:51

Haha, Kim, leuk om te horen dat er toch nog mensen zijn die graag goed voorbereid zijn !

sanne
6-9-2014
 Meld misbruik23-11-2013 19:24:42

Da's waar, Sandrine!

Ik heb zelfs al gedroomd dat het onze trouwdag was, en ik had niet eens een kleed! :) Dat mag me niet overkomen!

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik23-11-2013 19:39:56

haha die dromen van jullie beire grappig :p
ik heb voorlopig nog geen dromen of nachtmerries gehad over ons huwelijk :)
mits ik er heel veel mee bezig bent,soms te veel volgens de vent dan haha
ik heb kleed,schoenen kostuum,juwelen,make-up al liggen reservatie van de datum in stadhuis,de rest is voor januari en februari :) ons huwelijk is nogal heel klein dus superveel hoef ik niet te regelen,maar wil er wel voor zorgen dat het toch nog een mooi huwelijk wordt :)

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik23-11-2013 19:44:22

Ja, het ding is, wij zijn al verloofd sinds juni 2012 :-) Dus alles is stapje per stapje in orde aan't komen. Ik zou graag de laatste maand niets meer willen regelen behalve schoonheidssalon en dingen afhalen :-) We hebben onze ringen trouwens in Turkije gekocht toen we er op vakantie waren.

Wat bij ons al in orde is:
- kerk
- gemeentehuis
- ceremoniemeester
- ringen
- kledij voor beiden (aan - 50% bij Koonings) Woehoe :-)
- fotograaf
- dj
- misboekje zo goed als maar ik wacht nog voor het te laten nalezen, je weet nooit dat je nog een leuker liedje vindt :-)
- enveloppendoos
- wysiwyg voor in de kerk + doedelzakspeler (verrassing voor men mama)
- feestzaal
- feestflitser als bedankje
- vervoer
- en wat decoratie
- ringkussentje zelf gemaakt met een heel goeie vriendin
- adresstickers gemaakt voor de uitnodigingen, die heb ik dan maar te printen
Ik denk dat het dat is :-) Juwelen koop ik in maart van Victoria juwelen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...