Terug naar overzicht
woehoe :-) Je bent er overal GOED bij, niet vroeg ;-) Onze ringen liggen al sinds augustus thuis :-) xxx
wow augustus en je trouwt volgend jaar oktober,ja goe were!!hahahier nog 3.5 mand te gaan ongeveer en heb pas in september de kapster geboekt en de ringen gekozen deze zomer en zullen ze pas bestellen in eind december :)make-up doe ik zelf wel,heb dat liever ;)maar je bent wel goed bezig sanne beter vroeg dan laat,niet?en jij ook kim :)
Haha, Kim, leuk om te horen dat er toch nog mensen zijn die graag goed voorbereid zijn !
Da's waar, Sandrine!Ik heb zelfs al gedroomd dat het onze trouwdag was, en ik had niet eens een kleed! :) Dat mag me niet overkomen!
haha die dromen van jullie beire grappig :pik heb voorlopig nog geen dromen of nachtmerries gehad over ons huwelijk :)mits ik er heel veel mee bezig bent,soms te veel volgens de vent dan hahaik heb kleed,schoenen kostuum,juwelen,make-up al liggen reservatie van de datum in stadhuis,de rest is voor januari en februari :) ons huwelijk is nogal heel klein dus superveel hoef ik niet te regelen,maar wil er wel voor zorgen dat het toch nog een mooi huwelijk wordt :)
Ja, het ding is, wij zijn al verloofd sinds juni 2012 :-) Dus alles is stapje per stapje in orde aan't komen. Ik zou graag de laatste maand niets meer willen regelen behalve schoonheidssalon en dingen afhalen :-) We hebben onze ringen trouwens in Turkije gekocht toen we er op vakantie waren. Wat bij ons al in orde is: - kerk- gemeentehuis- ceremoniemeester - ringen- kledij voor beiden (aan - 50% bij Koonings) Woehoe :-) - fotograaf- dj - misboekje zo goed als maar ik wacht nog voor het te laten nalezen, je weet nooit dat je nog een leuker liedje vindt :-) - enveloppendoos - wysiwyg voor in de kerk + doedelzakspeler (verrassing voor men mama) - feestzaal - feestflitser als bedankje - vervoer - en wat decoratie- ringkussentje zelf gemaakt met een heel goeie vriendin - adresstickers gemaakt voor de uitnodigingen, die heb ik dan maar te printenIk denk dat het dat is :-) Juwelen koop ik in maart van Victoria juwelen