TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tanja
14-8-2014
|
2-12-2013 18:33:57
Hoi, Wij hadden ook een soortgelijk probleem en hebben uiteindelijk voor een andere dj gekozen die wel over alle materialen en moderne muziek beschikt. Het is mss lastig tegenover je collega maar het is JULLIE huwelijk en dit doe je normaal maar 1 keer dus het moet gwn goed zijn :). Als ik jou was zou ik voor een andere dj kiezen. Veel succes! Groetjes Tanja
|
|
LB.
|
2-12-2013 19:51:23
Waarom vraag je hem gewoon niet of hij nog geregeld muziek koopt, of zijn collectie up-to-date is ?
Er zijn genoeg djs die met cd draaien ... of die mp3s kopen en die op CDs of USB sticks zetten.
|
|
Nathalie
6-6-2014
|
2-12-2013 20:02:32
Kan je hem eens niet ergens 'in actie' zien?? Dan hoor je gelijk of hij goed is...
|
|
Peter
|
3-12-2013 14:48:56
Op een actieve DJ set van 5 uur worden tussen 80 en 100 tracks gedraaid, daar hoort van alles in thuis, en meestal toch geen 25 tracks van 2013 en 2014, tenzij bijna iedereen jonger is dan 24?
|
|
Jessie
13-9-2014
|
4-12-2013 14:18:09
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga voor een andere dj gaan. Ik hoop dat ik hierdoor geen ruzie met mn collega ga krijgen. Maar inderdaad Tanja ik trouw maar 1 x en ik wil er een topfeest van maken. Hij speelt echt bijna nooit meer. Dus ik denk dat ik dat risico niet kan nemen. groetjes
|
|
Dirk
|
4-12-2013 22:00:19
Dag Jessie, Het is begrijpelijk dat jij en sommige anderen dergelijk aanbiedingen vanuit de familie, vrienden of collega's verleidelijk vinden. Iemand die de plaatjes gaat draaien én deze persoon tegelijk persoonlijk kennen, heeft op het eerste zicht wel iets. Of... net niet? Ook ligt het moeilijker om je gedacht aan over te brengen en wat door te drukken inzake de muziek, de installatie, te draaien uren enz... Achteraf ga je hem/haar nog geregeld terugzien mochten er discussies ontstaan zijn of als het niet helemaal naar je zin was.. Ook zijn contracten meestal een heikel punt want de kans is groot dat er niet officieel gaat gewerkt worden. Vergeet het niet, het is op dit forum al tientallen keren uiteengezet over last-minute annulaties door DJ's: enkel met een eenduidig contract kunnen verbintenissen gehangen worden als prijzen, uren, muziek EN garanties als professioneel materiaal en automatische backups bij bv. ziekte. Zonder de persoon in kwestie te kennen, lijkt het me een goede beslissing om hem niet als je DJ te nemen. Een brede ervaring en basis in muziekkennis en in het verzorgen van huwelijksfeesten is een absolute must. En daar ontbreekt het in deze situatie aan zoals je zegt. Feesten en fuiven waarvan je van mening bent dat ze écht goed moeten zijn laat je over aan professionals zowel in catering, organisatie, locatie, begeleiding, fotografie en je DJ! Partygreets! DJ Dirk www.db-allmusic.be
|
|
Jacky
|
5-12-2013 11:42:38
Jessie,
Zoals al gezegd zou ik ook voor een ervaren trouw dj kiezen en mischien is het een idee om de collega ergens een uurtje te laten draaien, als hij de nieuwste hits niet heeft dan kan hij alijd een uurtje jaren 70, 80 en 90 draaien? Ik had onlangs een bruiloft waar een vriendvan het koppel ook een uurtje r&b heeft gedraaid, ze hebben hem ook niet willen nemen als dj voor de volledige avond omdat hij enkel in clubs werkt als dj en dus geen ervaring heeft met trouwfeesten, dat uurtje heeft hij wel overleefd en met succes want de dansvloer bleef vol staan en de dj was achteraf heel tevreden met dat uurtje dat hij mocht draaien.
|
|
Yvonne
|
22-12-2013 11:28:16

|
|
Yvonne
|
23-12-2013 8:43:43
Goedemorgen Jessie, Heb er een voor je, hij kent vele muziek stijlen en heeft ook ervaring met bruiloften. De discobar en verlichting zien er netjes uit, belangrijker is nog dat alles bespreekbaar is en dat het en top avond wordt.
Heb hem zelf ook op onze bruiloft gehad! www.dj-antwan.nl
|
|
Kurt
|
6-2-2014 22:20:33
Alvast Proficiat , Wij stellen ons hierbij graag voor , Wij zijn MEL productions DJ team uit het Gentse, Daar wij meerdere Dj 's aan het werk zetten hebben wij de trouven zoals een reserve werking , en voor iedere stijl een gepaste Top dj . Ook bij ons geen verassingen een vaste prijs , en alles zit in deze prijs inbegrepen . Graag contacteren wij u verder voor een persoonlijk gesprek . Muzikale groeten Mel productions www.melproductions.be
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|