Terug naar overzicht
Maar meid dit is echt niet leuk voor jullie. Veel kunnen we niet zeggen maar onze steun heb je. Liefs Caroline x
Veel sterkte Sanne
o nee meid, dit is verschrikkelijk :-(Er zijn geen woorden voor! Hoop dat je genoeg steun rondom u hebt...Superdikke knuf xxx
o nee meid, dit is verschrikkelijk :-(
Er zijn geen woorden voor! Hoop dat je genoeg steun rondom u hebt...
Superdikke knuf
xxx
tis dat hij u niet verdient meid,ik vind het heel sneu voor je.zo met je voeten spelen,vind da echt nie kunnen.en idd na 5 jaar moet je elkaar toch al wa kennen hee,toch?ander en beter,hoop da je ooit je man van je dromen zult vinden,die staat waarschijnlijk al te wachten zonder te weten dat jij het bent ;)veel liefs sandrine xxx
vreselijk !!! de juiste woorden om te troosten heb ik niet, alleen de tijd weet raad...ik wens je echt héél veel sterkte en hoop dat je omringd bent door veel goede mensen die je door deze moeilijke periode heen kunnen helpenveel courage meid !! lieve grtjs xxx
Heel veel sterkte! Misschien een kleine troost, maar beter nu dan dat hij eerst nog zou trouwen. Die man verdient u helemaal niet! En net nu voor de feestdagen ook. Echt heel veel steun hieruit, maar verlies je vertrouwen in mannen niet! Je zal jouw prins wel vinden, nu eerst tijd geven. Liefs!
Heel veel sterkte.
Krijg kippenvel als,ik het lees... Ik heb hetzelfde meegemaakt' alleen nog een hoger soap gehalte: was 13 jaar samen, 2 kindjes en een week voor onze trouw vertrekt hij hier.... Alsof er met een hamer op je hoofd (en op dat van de kids) geslagen werd. Niks voelen aankomen, nooit iets gemerkt en dan plots...je hele leven op zijn kop. Mijn nonkel troostte me met de woorden: dan ben je tenminste niet met de verkeerde getrouwd! En gelijk had hij. Want na al die pijn ben ik op 30 november wel met de juiste man getrouwd.... De mooiste en emotioneelste dag van mijn leven! Heel veel sterkte, je zal het nodig hebben.
Oh nee, wat een klap... Veel sterkte, hopelijk heb je veel steun van familie en vrienden xxx
sterkte!
oh nee, een dikke dikke knuffel !!!Veel sterkte !
Dikke knuffel en kop op.Elke gebeurtenis in ons leven maakt ons alleen sterker.En maakt ons tot de persoon die we zijn.Dit helpt je niet maar kan mss toch een klein beetje steun geven..X
oh my god, het is niet de eerste keer dat ik dit hier lees, meid veel sterkte en kop op...woorden schieten me te kort
Oei, zo'n nieuws wil je niet horen, zeker niet met een trouw op de agenda! Veel sterkte! X