Terug naar overzicht
Hallo
Wij zoeken voor ons trouwfeest nog een goede en betaalbare dj voor regio ranst - nijlen. Installatie is in de zaal.
Kan iemand een goede aanraden? Want het is moeilijk om al op voorhand te weten of het een echte goede dj is.
groetjes
'k Zou je de onze willen aanraden, maar we trouwen op dezelfde dag dus dat zal niet gaan ;-)
Ik heb gehoord dat de DJ's van Blue Moon wel zeer goed zijn. Wij moeten verplicht (van de zaal) hun installatie nemen. Echter, wij hebben geopteerd voor een andere DJ na het huwelijk van een vriendin. Deze hadden we namelijk persoonlijk horen draaien :-)
Dag Jessie, Goed en betaalbaar is relatief. Een Studio Brussel luisteraar gaat een andere dj goed vinden dan een Q of MNM luisteraar. Je kan beter vermelden welk soort muziek je wil (playlist).Wat mensen van een trouw onthouden is vooral het eten en de dj. Geef liever 100 euro meer uit aan een topper dan goedkoop als criterium te nemen. Wat ook niet wil zeggen dat hij duur moet zijn om goed te zijn. De beste dj is die dj die je al eens ergens aan het werk zag en die je zelf goed vond.Veel succesTimwww.ragazzo.be
Wij waren onlangs te gast op een feest in Heist od Berg. Dj Supreme verzorgde de muziek en ik moet zeggen dat het een bangelijke avond was !
Beste,Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voorwww.studiohappymusic.be Neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs....Vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...Groeten,Dierk Van Paemelenwww.studiohappymusic.be http://www.facebook.com/pages/studio_happy_music/190587073198?ref=hl
hallo allemaal bedankt voor de tips. Ondertussen heb ik mijn dj vastgelegd. Weeral een vinkje dat mag afgevinkt worden :)
En welke dj is het? Wij zijn namelijk ook hopeloos op zoek. Anneleen, kan jij ook jouw dj geven? Pffff is het logisch dat je zoveel stress hebt? Ik hoop dat het allemaal minder is na vastleggen zaal en dj
Els een PM sturen lukt me blijkbaar niet.DJ is in ieder geval Roger Ballegeer.Als je meer info wenst stuur maar een PM met je mailadres.
Els een PM sturen lukt me blijkbaar niet.
DJ is in ieder geval Roger Ballegeer.
Als je meer info wenst stuur maar een PM met je mailadres.