Terug naar overzicht
Hey,Bij Labaere in Zottegem hebben ze dit. Je kan dat terug vinden op hun website.Groetjes, Sissi
CarmenIn Sint Niklaas, de stationstraat zat er enkele jaren geleden een winkel met hugo boss kostuums. In Aalst bij Sint Elooi verkopen ze het ook.Kan je dit ook niet terugvinden op de website van hugo boss? GroetjesMieke
Hello,Mijn man heeft voor ons huwelijk zijn Boss-kostuum gekocht in Antwerpen - Fashion for Men. (je hebt er ook de gewone Boss-winkels).Mijn broer kocht zijn kostuum in de Boss-winkel in Kortrijk in de Voorstraat (uiteinde van de winkelstraat Lange Steenstraat). Van beide winkels waren we erg tevreden over de service en de keuze die ze aanboden...Veel succes!
In Gent - straat : Brabantdam -winkel noemt Jeffs : is dé winkel van Hugo Boss in Gent. Veel succes !
Bedankt iedereen voor de tips, aangezien we toch de kostuums voor de suite gaan huren bij Labaere, is het misschien handig eerst daar eens te kijken.
Iedereen een gelukkig 2007 toegewenst!!Mijn toekomstige trouwt ook in een kostuum van Hugo Boss. We zijn dit gaan bestellen in Aalter bij "Bazil". Heel vriendelijke mensen en kostuums in alle prijsklassen (van Hugo Boss!) Echt de moeite waard om er eens te gaan kijken!Groetjes!Frederica en Steven07-05-07
Iemand een idee hoeveel een kostuum van HB ongeveer kost? GroetenMarleen 6.7.7
hallo!Antwerpen heeft een redelijk kleine Hugo Boss winkel op de Meir. Leuven heeft vier winkels: Eén voor de Black collectie en eentje voor de Red collectie voor de mannen. Dan nog een vrouwenwinkel en outletstore.Beiden dicht bij station. Oost-vlaanderen ken ik niet zo goed :sPrijsklasse van Boss: ongeveer 500 euro. De kostums met zijde inverwerkt zijn rond 650.Groetjes
Bij deleye in roeselare of kuurne heb je ook Hugo Bosskim en dieter18 08 07
Hugo Boss Bij JEFFS in Gent. Zeer groooot aanbod Hugo Boss kostuums.De service en gratis retouches perfect bij JEFFS.JEFFS - Hugo Boss - Brabantdam 9000 GentTel : JEFFS 09.234.25.55Trouwers krijgen bij aankoop van een Boss kostuum bij JEFFS 10% korting !!Succes Mike
HUGO BOSS VIND JE BIJ JEFFS IN GENT BRABANTDAM 14 TEL 09234.25.55BEKIJK WWW JEFFS.BE