Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dessertenbuffet

20-1-2014 22:20:36

Hallo meiden,

Hier ben ik nog eens!

Ik ben in onderhandeling voor het dessertenbuffet, maar vraag me echt af hoeveel ik zou bestellen?

We hebben een snoepbuffet staan (hebben 12 tot 18 snoepjes per persoon gerekend)

Daarna gaan we koude en warme hapjes serveren.

En dan is er nog de dessertenbuffet: die zal al zeker bestaan uit een trouwtaart voor 100 personen (zullen met 150personen zijn normaal)

Maar twijfel of we dan 2 of 3 dessertjes per persoon zullen nemen.

Een vriendin had er 3 per persoon + taart en had de helft nog over... Dit zou ook zonde zijn...

Kan er iemand ons wat raad geven?

Mercikes

x

debora
18-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 685

Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik20-1-2014 23:02:18

Heeft de traiteur geen idee?
Ik dacht altijd dat het drie dessertjes per persoon was maar ik zou de taart dan meerekenen; teveel overschot is inderdaad zonde...
Onze afspraak met traiteur is pas in februari of maart; ga het hem dan wel vragen maar is misschien te laat voor jou?

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik21-1-2014 9:01:18

Ik zou nog 3 verschillende dessertjes nemen maar niet 1 per persoon zodat er kan gekozen worden. Voor 150 personen zou ik, ik zeg wel ik, 100 dessertjes nemen van elke soort. Dan hebben ze met de taart erbij elk een goei 3 dessertjes. De een zal er 4 eten en de ander 2. Wij hadden ook massa's desserts over want de mensen eten in het begin hun buikje goed vol.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...